Krzysztof Piątek w roli napastnika w reklamie Netflixa promującej „Dom z papieru” (wideo)
W przerwie finału Ligi Mistrzów w sobotni wieczór Netflix wyemitował reklamę trzeciego sezonu hiszpańskiego serialu „Dom z papieru”. Jednym z jego bohaterów był Krzysztof Piątek, piłkarz klubu AC Milan i polskiej reprezentacji.
W finale Ligi Mistrzów grały drużyny Liverpoolu i Tottenhamu. W przerwie spotkania na swoim koncie na Twitterze Netflix zamieścił taki wpis: „Przerywamy ten mecz, by przedstawić naszą drużynę napastników”. Dołączono klip będący zwiastunem trzeciego sezonu serialu „Dom z Papieru”.
Przerywamy ten mecz, by przedstawić naszą drużynę napastników. pic.twitter.com/JLopNzDn0K
— Netflix Polska (@NetflixPL) 1 czerwca 2019
Wśród zapowiadanych napastników najpierw pokazano aktorów znanych z poprzednich dwóch sezonów oraz nowe twarze. Jedną z nich jest polski piłkarz Krzysztof Piątek, który w spocie wykonał swój charakterystyczny gest, czyli tzw. słynną cieszynkę rewolwerowca.
Identyczny wpis zamieścił na swoim koncie polski zawodnik. Internauci byli zaskoczeni, na co Netflix im odpowiedział tak: „Piątek w sobotę – tak czasem bywa w weekendy”
Piątek w sobotę - tak czasem bywa w weekendy ;) pic.twitter.com/lfRdNyfOOy
— Netflix Polska (@NetflixPL) 1 czerwca 2019
Serial „Dom z papieru” zadebiutował na kanale Antena 3 w 2017 roku. Zaraz potem prawa do niego wykupił Netflix – powstały 22 noweodcinki po 45 minut każdy.
Serial opowiada o grupie przestępców, na czele której stoi Profesor. To on kieruje akcją napadu na Mennicę Narodową. Bandyci biorą zakładników, by wyprodukować jak najwięcej pieniędzy i uciec.
Emisję trzeciego sezon „Domu z papieru” zaplanowano na 19 lipca br.
Spot wyemitowano też w TVP1, która transmitowała finałowe spotkanie Ligi Mistrzów.
W połowie maja poinformowano, że Krzysztof Piątek został ambasadorem marketingowym napojów i przekąsek funkcjonalnych marki Oshee.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Piątek w roli napastnika w reklamie Netflixa promującej „Dom z papieru” (wideo)