Kancelaria premiera szuka agencji do kampanii portalu dane.gov.pl
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów prowadzi przetarg na przygotowanie i realizację kampanii informacyjno-promocyjnej w internecie zachęcającej do korzystania z danych z portalu dane.gov.pl oraz promującej otwartość danych i portal dane.gov.pl.
Kampania prowadzona będzie wyłącznie w internecie i potrwa minimum 12 tygodni, a z wybraną agencją Kancelaria Premiera będzie pracować pół roku. Budżet zaplanowanych działań wynosi ok. 173 tys. zł netto (bez VAT).
Celem kampanii jest wywołanie potrzeby korzystania z otwartych danych publicznych, udostępnionych na portalu dane.gov.pl oraz podniesienie świadomości społecznej w zakresie otwartych danych. Działania będą promować ponowne wykorzystywanie danych z portalu dane.gov.pl w produktach, aplikacjach i usługach, ze szczególnym uwzględnieniem danych udostępnionych lub planowanych do udostępnienia przez API. Mają też pokazać potencjalnym użytkownikom czym są i do czego służą otwarte dane, jak można je wykorzystywać, również do rozwoju własnej działalności.
Kampania będzie skierowana głównie do przedsiębiorców - aktywnych użytkowników internetu, w wieku 25-45 lat z miast, skłonnych tworzyć nowe modele biznesowe, nowe produkty, usługi i zastosowania w oparciu o otwarte dane publiczne - przede wszystkim działających w sektorze kreatywnym - zainteresowanych programowaniem i IT.
Wybrana agencja będzie odpowiadać m.in. za opracowanie koncepcji kreatywnej i strategicznej kampanii, opracowanie jej założeń, potem zaplanowanie i realizację, w tym zakup mediów.
Kampania ma obejmować szerokie działania w internecie, w tym również media społecznościowe i wyszukiwarki. Potrwają minimum 12 tygodni.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 20 maja br.
Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera szuka agencji do kampanii portalu dane.gov.pl