Kotlin urządza zabawę dla fanów grilla
Kotlin (Maspex) rozpoczyna kampanię reklamową "Tribute dla mistrzów grilla", podkreślającą znaczenie wspólnych spotkań przy grillu. Dodatkowo marka organizuje konkurs, w którym konsumenci mają za zadanie nagrać zabawne wideo z grillem w roli głównej, pozwala odkryć w sobie jednego z 6 nowych bohaterów marki Kotlin.
Kampania Kotlin podkreśla, że Polacy to bez wątpliwości "Mistrzowie Grilla".
Mistrzowie Grilla w kampanii Kotlin
Głównymi bohaterami kampanii jest 6 Mistrzów Grillowania, przedstawionych na etykietach produktowych. Wśród nich poznajemy Władcę Płomieni, Asa Kiełbas, Turbomarynatora, Królową Żaru, Króla Kaszanki oraz Szaszłykowego Mistrza.
W lipcu, marka startuje także z konkursem, którego celem jest nagranie krótkiego wideo nawiązującego do jednego z 6 Mistrzów Grillowania. Autorzy najciekawszych filmików, zostaną nagrodzeni jedną z 50 bluz Kotlin, oraz unikatowym rotatorem grillowym, stworzonym przez markę specjalnie na tę okazję. Finałem kampanii będzie materiał stworzony ze zwycięskich nagrań konkursowych.
Kampania digital jest prowadzona za pośrednictwem VOD oraz social mediów, a także na nośnikach OOH. Dodatkowym wsparciem kampanii będą standy grillowe w sklepach
Za reżyserię spotu odpowiadają Feeders i Andiamo. Etykiety przygotowała WRD. Dom mediowy Starcom odpowiada za planowanie i zakup mediów.
Dołącz do dyskusji: Kotlin urządza zabawę dla fanów grilla