Kopalnia wiedzy o CRM
W samym szczycie "sezonu ogórkowego" miała miejsce premiera nowego serwisu internetowego poświęconego zagadnieniom zarządzania relacjami z klientem CRM
W samym szczycie "sezonu ogórkowego" miała miejsce premiera nowego serwisu internetowego poświęconego zagadnieniom zarządzania relacjami z klientem CRM-abc.pl.
Wortal CRM-abc.pl skierowany jest do pracowników firm (decydentów oraz użytkowników), którzy planują wdrożenie lub są w trakcie wdrażania systemu klasy CRM, osób zawodowo związanych z informatyką zainteresowanych aktualnymi informacjami o rynku, a także studentów poszukujących materiałów na potrzeby projektów, prac zaliczeniowych i dyplomowych.
CRM-abc.pl jest źródłem informacji na temat rynku CRM w Polsce oraz praktycznych aspektów związanych z wdrożeniem systemów tej klasy. Każdy odwiedzający strony wortalu może dowiedzieć się, czym dokładnie jest Zarządzanie Relacjami z Klientem, jakie korzyści wypływają z wdrożenia CRM, jakie są warunki udanego wdrożenia i najczęściej popełniane błędy.
"CRM jest stosunkowo młodą i szybko rozwijającą się dziedziną, w związku z tym istnieje potrzeba systematyzowania wiedzy na jej temat. Chcemy ułatwić menedżerom poruszanie się w gąszczu informacji porządkując wiadomości z rynku, od dostawców systemów oraz gromadząc doświadczenia firm, które zdecydowały się na wdrożenie CRM." - mówi Agnieszka Kołota z redakcji CRM-abc.pl.
W Bazie Wiedzy serwisu znajdują się artykuły autorstwa współpracujących z CRM-abc.pl autorytetów w dziedzinie CRM, aktualne wiadomości dotyczące CRM, opisy wdrożeń, książki, linki do innych serwisów CRM, czasopisma poświęcone CRM i wiele innych materiałów. Na szczególną uwagę zasługuję na bieżąco aktualizowane zestawienie dostawców i systemów klasy CRM w Polsce.
Osoby zainteresowane tematyką CRM mają możliwość przesłania zapytania do redakcji wortalu, a także zapisania się na listę dystrybucyjną CRM-abc.pl, aby raz w tygodniu otrzymywać informacje dotyczące najnowszych wdrożeń i oprogramowań oraz aktualnych szkoleń i konferencji odbywających się zarówno w Polsce, jak i poza granicami kraju.
Już w pierwszych tygodniach działania wortalu największy polski portal internetowy Onet.pl ocenił zawartość CRM-abc.pl na 6 gwiazdek (maksymalna możliwa ocena).
Dołącz do dyskusji: Kopalnia wiedzy o CRM