SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piwo Żywiec zmienia reklamy: „Cho na Ż” zamiast „Chce się Ż”

Rusza nowa komunikacja reklamowa piwa Żywiec, oparta na haśle „Cho na Ż”. Przygotowały ją firmy marketingowe 2012 Agency, Feeders, Artegence Starcom, Opus Film i Hope.

W nowej kampanii piwo Żywiec chce zachęcić Polaków do spędzania czasu razem z przyjaciółmi i znajomymi. Grupa Żywiec powołuje się na badania opinii publicznej, w których 34 proc. osób przyznało, że za rzadko ma szansę szczerze z kimś porozmawiać , a 30 proc. narzekało na zbyt monotonne życie.

- W Żywcu tworzymy kulturę cieszenia się życiem, tu i teraz. Widzimy, że Polakom brakuje czasu ze znajomymi, stąd pomysł na platformę Cho na Ż oraz zaproszenie do bycia razem - mówi Anna Owczarska, senior brand managerka Żywca.

 

 

„Chce się Ż” hasłem piwa Żywiec przez osiem lat

Poprzednio przez osiem pięć lat działania reklamowe piwa Żywiec były oparte na koncesji kreatywnej „Chce się na Ż”, stworzonej przez agencję Ogilvy&Mather. Zeszłoroczna kampania stanowiła ilustrację sloganu: „Nie ma nic cenniejszego niż drugie Ż”.

W 2021 roku marka była reklamowana pod hasłem „Ż się mnoży, kiedy się je dzieli”, a w trakcie pierwszego lockdownu po wybuchu epidemii pytała „Jak teraz Ż?”.

Nowa kampania będzie prowadzona m.in. w telewizji (pierwszy ze spotów pojawi się 1 kwietnia br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), w internecie (m.in. aktywności z influencetami, serwis Pukpukchona.pl, z którego można wysłać krótką wiadomość wybranej osobie), na outdoorze (m.in. interaktywny mural przy ulicy Żelaznej 67 w Warszawie, umożliwiający zapraszanie znajomych do wyjścia z domu w nietypowy sposób) oraz w punktach sprzedaży.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, która odpowiada za obsługę marki Żywiec od ponad sześciu lat. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Postprodukcją i udźwiękowieniem zajęło się studio Heaven. Producentem i kompozytorem utworu jest Duit.

Działaniami w internecie zajmuje się agencja Feeders, aktywności BTL koordynuje Artegence, media planuje i kupuje dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencja Hope.

Dołącz do dyskusji: Piwo Żywiec zmienia reklamy: „Cho na Ż” zamiast „Chce się Ż”

33 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
Zachęcanie młodych Polaków do chlania bo chleją za mało. Idźcie tam gdzie ruski okręt wojenny z tą kampanią.
odpowiedź
User
bison616
Cho na Ż.....rzyć (d*upy)
odpowiedź
User
Gruby Joozek
"Cho na Ż" - arcymistrzostwo januszokopyrajtingu. Za każdym razem, gdy myślę, że głupiej się nie da, januszkopyrajterzy udowadniają, że jednak się da...
odpowiedź