SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kobiety wolą Radio Plus

W Warszawie kobiety coraz chętniej wybierają Radio PLUS Łagodne Przeboje

Ostatnie wyniki badań SMG/KRC potwierdzają, że Radio PLUS Łagodne Przeboje trafia z ogromnym sukcesem do swojej grupy docelowej (kobiety w wieku 30: 49 lat).
Na najbardziej konkurencyjnym rynku, w Warszawie, stacja notuje kolejny  wyraźny wzrost słuchalności. W ciągu miesiąca udział w rynku w grupie kobiecej wzrósł z 5,3 % do 6,54%. To daje coraz pewniejszą trzecią pozycję wśród stacji lokalnych w mieście. Dynamikę wzrostu najwyraźniej widać w skali roku. Przez dwanaście miesięcy udział w rynku w targacie docelowym Radia PLUS Łagodne Przeboje wzrósł aż o 675%.

 

październik  : grudzień 2004

wrzesień  listopad 2004

październik  : grudzień 2003

Różnica po roku:

Radio Złote Przeboje Pogoda 

13,76%

11,22%

12,34%

11,58%

Radio Eska 105,6 FM

13,20%

13,33%

9,92%

33,01%

Radio Plus Warszawa

6,54%

5,30%

0,84%

675,40%

Radio Wawa

4,83%

5,54%

7,43%

-35,09%

Radio PiN 102 FM

2,36%

2,22%

1,09%

116,35%

Radio 94

1,98%

1,57%

0,66%

198,20%

Radio Klasyka 103,7 FM

0,90%

0,96%

1,19%

-24,52%

Radio Kolor 103 FM

0,88%

1,42%

4,86%

-81,94%

Radio TOK FM

0,79%

0,75%

2,50%

-68,33%

Polskie Radio dla Ciebie- RDC

0,67%

0,90%

0,96%

-29,89%

Radiostacja

0,61%

0,45%

1,58%

-61,32%

Radio Jazz

0,36%

0,38%

0,61%

-41,29%

Radio 104,4 Gold FM

0,04%

0,41%

0,83%

-95,40%

 

* Źródło: SMG/KRC A.Millward Brown Company Radio Track 2004, Okres badania: październik 2004 : listopad 2004,  wrzesień 2004 : listopad 2004, październik 2003 : listopad 2003; Grupa celowa: kobiety 30: 49 lat,  mieszkanki Warszawy, dni słuchania: dni powszednie

 

Dołącz do dyskusji: Kobiety wolą Radio Plus

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl