Kobiety wolą Radio Plus
W Warszawie kobiety coraz chętniej wybierają Radio PLUS Łagodne Przeboje
Ostatnie wyniki badań SMG/KRC potwierdzają, że Radio PLUS Łagodne Przeboje trafia z ogromnym sukcesem do swojej grupy docelowej (kobiety w wieku 30: 49 lat).
Na najbardziej konkurencyjnym rynku, w Warszawie, stacja notuje kolejny wyraźny wzrost słuchalności. W ciągu miesiąca udział w rynku w grupie kobiecej wzrósł z 5,3 % do 6,54%. To daje coraz pewniejszą trzecią pozycję wśród stacji lokalnych w mieście. Dynamikę wzrostu najwyraźniej widać w skali roku. Przez dwanaście miesięcy udział w rynku w targacie docelowym Radia PLUS Łagodne Przeboje wzrósł aż o 675%.
październik : grudzień 2004 | wrzesień listopad 2004 | październik : grudzień 2003 | Różnica po roku: | |
Radio Złote Przeboje Pogoda | 13,76% | 11,22% | 12,34% | 11,58% |
Radio Eska 105,6 FM | 13,20% | 13,33% | 9,92% | 33,01% |
Radio Plus Warszawa | 6,54% | 5,30% | 0,84% | 675,40% |
Radio Wawa | 4,83% | 5,54% | 7,43% | -35,09% |
Radio PiN 102 FM | 2,36% | 2,22% | 1,09% | 116,35% |
Radio 94 | 1,98% | 1,57% | 0,66% | 198,20% |
Radio Klasyka 103,7 FM | 0,90% | 0,96% | 1,19% | -24,52% |
Radio Kolor 103 FM | 0,88% | 1,42% | 4,86% | -81,94% |
Radio TOK FM | 0,79% | 0,75% | 2,50% | -68,33% |
Polskie Radio dla Ciebie- RDC | 0,67% | 0,90% | 0,96% | -29,89% |
Radiostacja | 0,61% | 0,45% | 1,58% | -61,32% |
Radio Jazz | 0,36% | 0,38% | 0,61% | -41,29% |
Radio 104,4 Gold FM | 0,04% | 0,41% | 0,83% | -95,40% |
* Źródło: SMG/KRC A.Millward Brown Company Radio Track 2004, Okres badania: październik 2004 : listopad 2004, wrzesień 2004 : listopad 2004, październik 2003 : listopad 2003; Grupa celowa: kobiety 30: 49 lat, mieszkanki Warszawy, dni słuchania: dni powszednie
Dołącz do dyskusji: Kobiety wolą Radio Plus