Kobiecy Wizaz.pl przeszedł metamorfozę
Kobiecy wortal internetowy Wizaz.pl przeszedł gruntowną przebudowę.Największe zmiany dotyczą wyglądu i grafiki, jednak dotknęły onerównież struktury i tematyki serwisu.
Rozbudowano istniejące wcześniej działy (Makijaż, Fryzury,Pielęgnacja i Moda) oraz dodano nowe (Trends&News a w nim -LUX, Mężczyzna). W serwisie pojawiły się m.in. galerie mody,galerie fryzur i makijaży, interaktywne porady mistrzów iprofesjonalistów czy też interaktywny poradnikowy dział "Mamproblem".
Najważniejszą ofertą wortalu nadal jest katalog ocen kosmetyków- Kosmetyk Wszech Czasów. Użytkownicy mogą w nim odnaleźć konkretnykosmetyk i zapoznać się z oceną innych konsumentów. Na chwilęobecną katalog zawiera około 290 tys. opinii internautów.
Nowy projekt graficzny i logo serwisu zaprojektował GrzegorzNiepewny współpracujący z ADV.pl, a wdrożenie projektu zmian odbyłosię przy pomocy firmy WebStyle.
Wortal Wizaz.pl powstał w 2000 roku z inicjatywy Agnieszki iTomasza Zembrzyckich. Koncentruje się na zagadnieniach związanych zkosmetykami, zdrowiem i urodą. Według Google Analytics wortalodwiedza miesięcznie około 2,5 mln użytkowników co sytuuje go wczołówce najpopularniejszych wortali w kategorii Style życia (daneza styczeń br.).
Dołącz do dyskusji: Kobiecy Wizaz.pl przeszedł metamorfozę