Kobieca rozmowa w kuchni reklamuje Soser Winiary (wideo)
Rozpoczyna się kampania reklamowa bazy do sosów i dań Soser marki Winiary (Nestlé Polska). Akcję - obejmującą telewizję i internet - przygotowały firmy Legend Group, Film it, Platige Image, MEC i Adv.pl.
Telewizyjny spot reklamujący Soser Winiary przedstawia rozmowę matki z córką w czasie przygotowywania obiadu. Kobieta tłumaczy dziewczynie, jak działa Soser: po jego dodaniu sos robi się gesty, aksamitny i aromatyczny. Reklamę - emitowaną w wersji 30- i 15-sekundowej - przygotowała agencja Legend Group, wyprodukował dom produkcyjny Film it, a postprodukcją zajęła się firma Platige Image.
Jednocześnie działania promujące Soser Winiary są realizowane w internecie. Na stronie winiary.pl wystartował konkurs, w którym do wygrania jest 50 zestawów produktów tej marki wraz z akcesoriami kulinarnymi. Natomiast na facebookowym fanpage’u Winiar przez pięć dni będzie prowadzony quiz, w którym codziennie osoby, które najszybciej udzielą poprawnej odpowiedzi na pytania dotyczące produktów tej marki, wygrają ich 500 zestawów. Za obsługę akcji w internecie odpowiada agencja Adv.pl, natomiast za planowanie i zakup mediów na potrzeby całej kampanii - dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Kobieca rozmowa w kuchni reklamuje Soser Winiary (wideo)
chyba kobiece dyrdymały!
– No pewnie. Tylko weź gumkę!
Taka będzie wersja viral…