Kiełbasy Henryk Kania Maestro reklamowane na grilla (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca grillowe wersje kiełbas Henryk Kania Maestro. Akcja, przygotowana przez firmy Paralotna i Easymedia, obejmuje telewizję oraz radio.
W kampanii prezentowane są kiełbasy Henryk Kania z wprowadzonej właśnie do sprzedaży linii Maestro Grill. Celem akcji oprócz wzrostu ich sprzedaży jest budowanie wizerunku marki jako rodzinnej, eksperckiej i pełnej kunsztu.
Kampania obejmuje billboardy sponsorskie w telewizji oraz spoty w radiu. Zaczęła się 20 maja i potrwa przez cały sezon letni.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kreacją reklam zajęła się agencja Paralotna, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Easymedia.
Dołącz do dyskusji: Kiełbasy Henryk Kania Maestro reklamowane na grilla (wideo)