SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„M jak miłość” nie miało szans z „Kevinem”. TVP1 wygrała w Święta

„Kevin sam w domu” kolejny raz był najchętniej oglądaną pozycją w telewizji podczas Świąt Bożego Narodzenia, natomiast świąteczny odcinek „M jak miłość” nie załapał się nawet do topowej dziesiątki. Liderem pod względem udziałów była TVP1, a w grupie 16-49 wygrał Polsat. Mocno spadł średni czas oglądania w święta.

Świąteczny odcinek „M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm Świąteczny odcinek „M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

Z danych Nielsena do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średni udział TVP1 w dniach od 25 do 26 grudnia br. wyniósł 9,21 proc. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z wynikiem 6,91 proc., trzecia była TVP2 - 6,61 proc, a czwarty TVN - 6,08 proc.

Czołową piątkę zamyka TV Puls, której udział wyniósł 3,75 proc. Spośród kanałów newsowych najlepszy wynik miała stacja TVN24 - zajęła szóste miejsce z 3,3 proc. udziału.

W grupie komercyjnej 16-49 największy udział w rynku miał Polsat (8,76 proc.), dalej uplasowały się TVN (7,70 proc.) i TVP1 (6,98 proc.). W top 10 nie znalazła się żadna stacja informacyjna.

"Kevin sam w domu" hitem Świąt. Na drugim miejscu "Fakty"

W zestawieniu najpopularniejszych pozycji w okresie od 24 do 26 grudnia zaskoczenia nie było. Najwięcej widzów zgromadził wyemitowany w Wigilię o 20.00 w Polsacie „Kevin sam w domu”, którego obejrzało 3,75 mln widzów (był to i tak najniższy wynik tej komedii w ostatnich trzech latach).

Drugie miejsce zajęły „Fakty” TVN. 26 grudnia zgromadziły przed telewizorami 2,28 mln widzów. Gospodarzem tego wydania trzeci dzień z rzędu był Piotr Kraśko, który wrócił do "Faktów" w Wigilię.

Na trzecim miejscu znalazł się świąteczny odcinek programu „Rolnik szuka żony”, który miał 2,15 mln widzów. Granicę 2 mln oglądających przekroczyły jeszcze „Wiadomości” TVP1, a konkretniej wydanie z drugiego dnia Świąt.

Poza top 10 znalazł się specjalny odcinek „M jak miłość”. "Wigilię u Mostowiaków" obejrzało w TVP2 w trakcie emisji „Kevina” tylko 1,28 mln osób. Dwójka ten odcinek pokazała ponownie we wtorek 27 grudnia. Do obsady specjalnie na ten epizod wrócił Kacper Kuszewski, grający Marka Mostowiaka.

25 i 26 grudnia tego roku Polacy przed telewizorami spędzili średnio 4 godziny i 58 minut. Było to zdecydowanie krócej niż rok temu, gdy czas ten wynosił średnio 5 godz. i prawie 9 min.

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” nie miało szans z „Kevinem”. TVP1 wygrała w Święta

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Huy grant
Jak to siła przyzwyczajenia robi swoje, lepiej setny raz to samo zobaczyć niż premierę serialu.
0 0
odpowiedź
User
Widz 1
Serio to jest top 10. Naprawdę nie można było zrobić topki z filmami czy programami świątecznymi. Przecież 6 pozycji z tej dziesiątki to pogody, sporty i programy informacyjne.
0 0
odpowiedź
User
Bert
Ha ha i bardzo dobrze że ten zasrany głupi gniot M jak Srak nikt w Wigilie nie chciał oglądać a myśleli że z 10 milionów widzów się rzuci do oglądania tego nudnego gniota, a tu kicha bo ludzie woleli Kevina oglądać i bardzo dobrze bo w święta to Kevina się fajnie ogląda bez głupich gniotów .
0 0
odpowiedź