„Kawa na ławę” nadal hitem TVN24. Ale widownia spadła
Coniedzielny program TVN24 „Kawa na ławę” ogląda w sezonie jesiennym 780 tys. widzów. Rok wcześniej widownia audycji Konrada Piaseckiego była większa o 170 tys. osób. Program jednak cały czas przyciąga co 10. widza oglądającego w paśmie jego nadawania telewizję.
„Kawa na ławę” była pierwszym telewizyjnym programem z udziałem polityków dyskutujących o wydarzeniach tygodnia w porze śniadaniowe. Niezmiennie emitowana jest w stacji TVN24 w niedziele o godz. 10.45.
Średnia widownia programu w okresie od 1 września 2024 roku do 27 października 2024 roku wyniosła 780 tys. osób, co przełożyło się na 10,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 6,23 proc. w grupie komercyjnej 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnememedia.pl.
Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 6 października br - obejrzało je średnio 860 tys. widzów.
170 tys. widzów mniej programu TVN24
Względem analogicznego okresu rok wcześniej widownia „Kawy na ławę” spadła o 170 tys. widzów. Od 3 września do 29 października ub.r. audycję śledziło średnio 950 tys. osób, a jej udział w rynku wyniósł 11,48 proc. w 4+, i 7,46 proc. w 16-49.
Konrad Piasecki gospodarzem „Kawy na ławę” jest od września 2018 roku. Wcześniej program prowadził Bogdan Rymanowski. Obecnie prowadzi on konkurencyjne “Śniadanie Rymanowskiego”, nadawane w Polsat News i na Interia.pl. Podobny format - “Woronicza 17” - nadaje też kanał TVP Info. Prowadzi go Kamila Biedrzycka.
Dołącz do dyskusji: „Kawa na ławę” nadal hitem TVN24. Ale widownia spadła