Katarzyna Rajchel koordynuje prace agencji Gong dla Netfliksa
Katarzyna Rajchel awansowała na stanowisko group account directora w agencji kreatywnej Gong (Group One). Promocja związana jest z dynamicznym rozwojem obszarów współpracy dla jednego z kluczowych klientów agencji, jakim jest Netflix.

Na nowo utworzonym stanowisku Rajchel będzie odpowiedzialna za kierowanie pracami zespołu klienckiego dedykowanego Netfliksowi oraz kompleksową koordynację działań agencji dla serwisu streamingowego na rynku polskim i zagranicznym.
Jej zadaniem będzie usprawnienie procesów, wzmocnienie i rozwijanie zespołu pod kątem osobowym jak i kompetencyjnym oraz tworzenie obszarów specjalizacji, dostosowanych do nowych potrzeb klienta.
Nowa group account director będzie zarządzać -8osobowym zespołem składającym się z account managerów, creative producerów i project managerów.
Katarzyna Rajchel w Gong od 2018 roku
Rajchel, absolwentka prawa oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim, od 12 lat pracuje w mediach i dla agencji reklamowych. Wcześniej związana była m.in. z K2, Artegence i Eurozet. Doświadczenie budowała realizując projekty dla branży telekomunikacyjnej, bankowej, FMCG czy beauty. Współpracowała z takimi klientami jak Tymbark, Plus, LG, IKEA, Play, LPP, M.A.C., Johnson & Johnson, Castorama czy PKO.
Z agencją Gong, w której dotychczas pełniła funkcję account directora, związana jest od 2018 roku. Wcześniej odpowiadała w niej za obsługę takich klientów jak ING Bank Śląski, Virgin Mobile, Sanofi i COTY oraz za projekty new business, z sukcesami rozbudowując działania dla Netflix.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Rajchel koordynuje prace agencji Gong dla Netfliksa