Katarzyna Adamiak-Sroczyńska nową szefową agencji kreacji, oprawy i reklamy TVP. Zastąpiła Piotra Kanię
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska objęła stanowisko p.o. dyrektora Agencji Kreacji, Oprawy i Reklamy. Dotychczasowy szef struktury Piotr Kania został odwołany - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Nowa struktura Agencji Kreacji, Oprawy i Reklamy została powołana w grudniu ub.r., zajmująca się produkcją całej oprawy dla wszystkich anten Telewizji Polskiej - głównych i tematycznych. Na czele agencji w randze dyrektora stanął wówczas Piotr Kania, dotychczasowy pełnomocnik zarządu TVP, a wcześniej wydawca programów informacyjnych.
Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, pod koniec zeszłego tygodnia Piotr Kania został odwołany ze stanowiska. Decyzja ta ma związek z ubiegłotygodniową konferencją ramówkową Telewizji Polskiej - Kania był jedną z osób odpowiedzialnych za oprawę widowiska. Były dyrektor pozostaje w TVP jako szeregowy pracownik agencji oprawy.
Biuro prasowe TVP potwierdziło nam, że obowiązki dyrektora Agencji Kreacji, Oprawy i Reklamy przejęła we wtorek Katarzyna Sroczyńska-Adamiak. - Zmiana wynika z dostosowywania struktur spółki do wprowadzanej reformy strukturalnej - tłumaczy centrum informacji TVP.
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska w lutym 2017 roku rozpoczęła pracę w Telewizji Polskiej - została kierownikiem redakcji "Pytania na śniadanie". Od sierpnia do grudnia 2015 roku była dyrektorem biura prasowego Kancelarii Prezydenta. Zastąpił ją Marek Magierowski. Poprzednio była współwłaścicielką firmy doradczej New Story. W latach 2009-2013 pełniła funkcje zastępcy redaktora naczelnego Radia Wnet i redaktor naczelnej „Kuriera Wnet”. Wcześniej pracowała m.in. jako starszy specjalista ds. PR w radiowej Trójce, szefowa działu kultury w dzienniku „Metro” oraz dziennikarka w „Życiu”.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Adamiak-Sroczyńska nową szefową agencji kreacji, oprawy i reklamy TVP. Zastąpiła Piotra Kanię