SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kanapowcy” hitem TTV, 8,6 proc. udziału w 16-49. Jesienią drugi sezon

Nowy reality-show „Kanapowcy” oglądało średnio 695 tys. widzów. Program podniósł oglądalność swojego pasma o 74 proc. Drugi sezon cyklu TTV pokaże jesienią br., wkrótce mają rozpocząć się castingi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Nowy program „Kanapowcy” na antenie TTV oglądać można było w soboty o godz. 22.00, w okresie od 7 marca do 2 maja br. Średnia widownia dziewięciu premierowych odcinków pierwszego sezonu cyklu wyniosła 695 tys. osób, co przełożyło się na 5,34 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 8,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się odcinek z 25 kwietnia. Przyciągnął uwagę 988 tys. osób (była to najchętniej oglądana pozycja programowa w TTV w kwietniu), co dało stacji 4,93 proc. udziału w 4+ i 8,87 proc. w 16-49.

- Sukces programu to przede wszystkim zasługa wyjątkowych i odważnych bohaterów, którzy z poczuciem humoru i dystansem do siebie odkrywali, jak może wyglądać świat poza tytułową kanapą. W drodze do celu oprócz zrzucenia wagi, zmienili życie swoje i swoich rodzin - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Alicja Krystyniak, producentka serii z ramienia Mass Koncept.

Dla porównania, udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 2,24 proc., a w grupie 16-49 było to 3,35 proc. Tym samym program miał zdecydowanie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

Z kolei względem analogicznego okresu ub.r. nowy format TTV podniósł oglądalność swojego pasma o 74,45 proc. w 4+ i 82,14 proc. w 16-49.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że druga edycja programu ma być emitowana w TTV w jesiennej ramówce br. Wkrótce maja się rozpocząć poszukiwania uczestników do udziału w projekcie.

„Kanapowcy” to polska wersja formatu „Real men”, który dotychczas pokazany został w 14 krajach, m.in. w Niemczech, Estonii, Łotwie, Holandii oraz Szwecji. Formuła programu polega na tym, że kliku otyłych mężczyzn pod opieką trenera w kresie kilku miesięcy próbuje zmienić swój styl życia.

W pierwszej polskiej wersji cyklu wzięło udział pięciu młodych mężczyzn z południa Polski. Testem ich zmiany był udział w Runmagedonie, do którego trenowali pod okiem profesjonalisty, Krzysztofa Ferenca.

Dołącz do dyskusji: „Kanapowcy” hitem TTV, 8,6 proc. udziału w 16-49. Jesienią drugi sezon

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Qwert
Ktoś mądrze zarządza TTV.
0 0
odpowiedź
User
jan
Ktoś mądrze zarządza TTV.
ha ha ha..... co za wpis sugerujący...
0 0
odpowiedź
User
Bea
Fantastyczny program. Widząc bohaterów po raz pierwszy, nie wierzyłam, że im sie uda. Od poczatku ich humor, powiedzonka, dystans do siebie i naturalność wręcz "przyspawały" mnie do tego programu. Podobały mi sie kolejne zadania do wykonania, komentarze lektora i cała atmosfera. Brakuje mi tylko dodatkowego odcinka pokazującego jak obecnie wyglądają i jak ich żony sie zmieniły. Wiem, że żona Rafała schudła 20 kg. Co słychać u Daniela, według mnie, poradził sobie super z nagłą zmianą swojej sytuacji. Trzymam za nich kciuki!
0 0
odpowiedź