SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanały premium: Canal+ Family liderem, Canal+ i HBO z taki samym udziałem

W maju 2013 roku - wśród kanałów premium - najchętniej oglądana była nowa stacja Canal+ Family - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. Canal+ i HBO zanotowały w zeszłym miesiącu identyczny wynik.

W maju 2013 roku najpopularniejszym kanałem premium Grupy Canal+ był Canal+ Family, którego średni udział wyniósł 0,24 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Stacja ta nadaje od 5 kwietnia 2013 roku i zastąpiła stację Canal+ Weekend. Nadaje ona wybrane filmy oraz zawody sportowe, w tym prawie wszystkie mecze T-Mobile Ekstraklasy. Z kolei średni udział Canal+ Weekend w maju ub.r. wyniósł tylko 0,001 proc.

Druga lokata należała do Canal+, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 0,21 proc., po wzroście o 89,19 proc. Stacja ta jako pierwsza prezentuje nowe filmy w rodzinie kanałów Canal+.

Na ostatnim miejscu podium ulokowała się stacja Canal+ Sport, której udział w zeszłym miesiącu wyniósł 0,18 proc. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. był on wyższy o 33,33 proc.

Tuż za podium znalazł się Canal+ Film, którego średni udział w analizowanym okresie zwiększył się o 20,79 proc. i ostatecznie wyniósł 0,12 proc.

Oczko niżej uplasował się nowy kanał Canal+ Film 2, który rozpoczął nadawanie 5 kwietnia 2013 roku, ale Nielsen Audience Measurement jego oglądalność mierzy od maja br. W analizowanym miesiącu jego średni udział ukształtował się na poziomie 0,10 proc. W ofercie stacji znajdują się filmy oraz seriale, a także sport.

Na szóstym miejscu uplasował się Canal+ Family 2, którego udział wyniósł 0,07 proc. Kanał ten powstał także 5 kwietnia br. i zastąpił Canal+ Gol. W jego ofercie są filmy i sport.

Promocyjnie dotychczasowi abonenci Canal+ w Cyfrze+ i sieciach kablowych oraz stacji nPremium na platformie n mają dostęp do wszystkich nowych stacji Canal+.

Stacje Canal+

wszyscy 4+

2012

2013

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Canal+ Family

48*

0,001*

13 457

0,235

Canal+

6 060

0,111

12 010

0,210

Canal+ Sport

7 538

0,138

10 524

0,184

Canal+ Film

5 520

0,101

6 965

0,122

Canal+ Film 2

-

-

5 710

0,100

Canal+ Family 2

518**

0,010**

4 199

0,073


W rodzinie kanałów HBO liderem była stacja HBO, której średni wynik w maju 2013 roku wyniósł 0,21 proc., po spadku o 29,10 proc. Drugie miejsce zajęła stacja HBO 2 (0,09 proc.; w dół o 53,03 proc.), a trzecie - HBO Comedy (0,07 proc.; - o 26,73 proc.).

Stacje HBO

wszyscy 4+

2012

2013

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

HBO

16 257

0,299

12 130

0,212

HBO2

10 760

0,198

5 305

0,093

HBO Comedy

5 494

0,101

4 252

0,074


Z kolei wśród kanałów Cinemax pierwsze miejsce zajął Cinemax 2 (0,017 proc.; spadek o 45,16 proc.), a drugie - Cinemax (0,015 proc.; - 60,53 proc.).

Stacje Cinemax

wszyscy 4+

2012

2013

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Cinemax2

1 703

0,031

963

0,017

Cinemax

2 043

0,038

844

0,015

*dane dotyczą kanału Canal+ Weekend
**dane dotyczą kanału Canal+ Gol

Dołącz do dyskusji: Kanały premium: Canal+ Family liderem, Canal+ i HBO z taki samym udziałem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl