Kanał youtube’owy „Faktu” ze 100 tys. subskrypcji
Kanał serwisu Fakt24 (Ringier Axel Springer Polska) osiągnął na YouTube 100 tys. subskrybentów i został wyróżniony srebrnym przyciskiem Play.
Obok "Faktu", liderem wśród polskich wydawców aktywnych na YouTube jest "Przegląd Sportowy" z 250 tys. subskrybentów.
Wśród marek należących do Ringier Axel Springer Polska swoje kanały youtube’owe mają też: Onet Rano (95 tys. obserwujących), Auto Świat (73 tys.), Plejada (66 tys.), Komputer Świat (51 tys.) oraz Onet News (47 tys.).
YouTube przyznaje złoty przycisk Play za zdobycie 1 mln subskrypcji, diamentowy - za 10 mln, a najwyższe wyróżnienie, rubinowy przycisk Play, przysługuje za 50 mln subskrypcji.
Dołącz do dyskusji: Kanał youtube’owy „Faktu” ze 100 tys. subskrypcji
Czy wtedy i teraz był ten sam szef wideo u nich? Ktoś się orientuje?