Młodzieńcza radość i zabawa w kampanii smartfonów Huawei Y
Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa smartfonów Huawei Y, przeznaczonych dla młodszej grupy konsumentów. Marketer nie ujawnia, z jakimi agencjami współpracuje przy tej akcji,
W ramach kampanii przygotowano 30-sekundowy reklamowy spot telewizyjny, w którym główne role grają młodzi ludzie. W pełni wykorzystują funkcjonalności smartfonów Y - jak wydajna bateria, panoramiczny ekran FullView, odblokowanie ekranu telefonu zdjęciem twarzy.
Akcja promuje niedawno wprowadzone na rynek smartfony Y5 2018, Y6 2018, Y6 Prime 2018 i Y7 Prime 2018.
- To telefony znacznie tańsze niż nasze flagowce. Są przeznaczone dla osób, które chcą mieć smartfon oferujący doskonałą wydajność, nowoczesne funkcje i desing, ale nie stać ich jeszcze na modele premium, jak np. P10 - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Haller, dyrektor marketingu Huawei CBG Polska.
Komunikację uzupełniają reklamy na nośnikach OOH (billboardy, reklamy na autobusach w całej Polsce) oraz digital.
Dołącz do dyskusji: Młodzieńcza radość i zabawa w kampanii smartfonów Huawei Y