Kampania informacyjna wspiera lifting Anatola Delecta
Delecta repozycjonuje markę kawy zbożowej Anatol, przeprowadzająclifting opakowań. Działania wspiera kampania informacyjna, którapotrwa do końca sierpnia br.
Celem podjętych działań, zarówno zmiany opakowań, jak ikampanii, jest odmłodzenie wizerunku produktu oraz poszerzeniegrupy celowej o kobiety w ciąży, młode mamy oraz osoby, które zewzględów zdrowotnych powinny ograniczyć spożywanie kawynaturalnej.
Przeprowadzone zmiany Delecta wspiera PR-owo i reklamowo nałamach poradnikowej prasy kobiecej (NAJ, Przyjaciółka, Claudia,Poradnik Domowy, Samo Zdrowie), w tytułach kierowanych do rodziców- Mamo to Ja i Rodzice, a także w krzyżówkach Panoramicznych.Reklamie towarzyszą samplingi 500 tys. próbek. Kawa Anatol Delectyznajdzie się także w paczkach rozdawanych kobietom po 40 rokużycia, kobietom w ciąży, młodym mamom w placówkach medycznych,szpitalach czy szkołach rodzenia, w ramach programu "Witalność po40", "Będę Mamą" i "Skarb Malucha".
Metryczka kampanii:
Charakter kampanii: informacyjno-wizerunkowa
Czas trwania: lipiec-sierpień 2008 r.
Hasło kampanii: Anatol w zgodzie z naturą&
Media: prasa kobieca, parentingowa, wyd. krzyżówkoweTechnopol
Zakup mediów: Starcom
Kreacja reklamy prasowej: Lemon Tree
Lifting graficzny opakowań: Lemon Tree / Czteryczwarte
Za programy "Witalność po 40", "Będę Mamą", "Skarb Malucha"odpowiada: Pelagros - agencja marketingu bezpośredniego,
Wsparcie PR: Kolterman Media Communications
Dołącz do dyskusji: Kampania informacyjna wspiera lifting Anatola Delecta