.bringMore advertising zajmie się kampanią na temat doradztwa energetycznego
Agencja .bringMore Advertising wygrała przetarg Ministerstwa Energii na zaplanowanie i realizację ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z usług doradztwa energetycznego.
Agencja .bringMore Advertising pokonała w przetargu trzy inne agencje: Mastermind Media, agencję reklamową DSK i Fabrykę Komunikacji Społecznej. Zwycięska firma złożyła ofertę z ceną 434,2 tys. zł brutto.
Zaplanowana przez Ministerstwo Energii kampania będzie realizowana jeszcze w tym roku, najpóźniej do końca października br. Ma promować możliwość skorzystania z usług doradztwa energetycznego w ramach projektu „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE”.
Projekt polega na działaniu punktów doradczych zlokalizowanych na terenie Polski,w których konsultanci udzielają bezpłatne informacje i wsparcie osobom fizycznym, przedsiębiorstwom, podmiotom z sektora publicznego, w tym gminom itp.
Działania reklamowe mają obejmować emisję spotu radiowego, reklamy prasowe oraz aktywności w internecie.
Dołącz do dyskusji: .bringMore advertising zajmie się kampanią na temat doradztwa energetycznego