SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania db kredyt Deutsche Banku

'db kredyt' nowa marka consumer finance wprowadzana na rynek przez Deutsche Bank PBC SA otworzyła dwie pierwsze placówki w Warszawie.

Są one częścią rozbudowującej się sieci, obecnie liczącej prawie 40 punktów na terenie całego kraju.

Otwarciu oddziałów w Warszawie towarzyszy kampania podzielona na dwa etapy. W pierwszym skupiono się przede wszystkim na zakomunikowaniu pojawienia się nowej marki i uświadomieniu potencjalnym klientom, że w ich bezpośrednim otoczeniu pojawił się nowy punkt, który powinni wziąć pod uwagę w swoich poszukiwaniach kredytowych. Drugi etap to część kampanii promocji letniej kredytów gotówkowych realizowanej pod aktualnym w tym okresie roku hasłem związanym z odchudzaniem.

        

„Jednym z elementów kampanii launchowej w stolicy stała się akcja ambientowa, która spotkała się ze szczególnie dobrym odbiorem” - mówi Magdalena Tuczyńska, Head of Business, agencji AdWorks odpowiadającej za realizację działań reklamowych dla „db kredyt”. – „Okolice nowych placówek zostały dosłownie zasypane memo stickami w 10 różnych wersjach komunikatowych dopasowanych treścią do miejsca, w których zostały umieszczone”.

W fazie budowy siatki dystrybucyjnej „db kredyt” wspierała otwieranie nowych oddziałów głównie za pomocą lokalnych kampanii z wykorzystaniem outdooru, prasy i radia, a także działaniami micromarketingowymi i ambientowymi skierowanymi bezpośrednio do konsumentów. Obecnie działania reklamowe marki zwiększają swój zakres.

Dołącz do dyskusji: Kampania db kredyt Deutsche Banku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl