SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kamilla Baar w reklamie polskiego dealera aut Rolls-Royce, Aston Martin, McLaren

Ruszyła kampania "One life. Many lifestyles. One place. Auto Fus" polskiego dealera samochodów premium Auto Fus Warszawa. W serii spotów auta Rolls-Royce, Aston Martin i McLaren promuje aktorka Kamilla Baar.

"One life. Many lifestyles. One place. Auto Fus"  to nie tylko pierwsze reklamy stworzone na  zamówienie i we współpracy warszawskiej firmy Auto Fus Group. Trzy spoty zostały zrealizowane tak, by mogły być pokazywane niezależnie lub jako jeden film, w którym prezentują się trzy najbardziej luksusowe brandy brytyjskiej motoryzacji.

Każdy z modeli - Rolls-Royce Ghost, Aston Martin DBX 707 oraz McLaren Artura - został zaprezentowany przez pryzmat swoich właścicieli: współczesnych świadomych siebie, swojego potencjału i możliwości.

Kamilla Baar w reklamie samochodów Auto Fus Warszawa

Rolę kobiecą w filmach zagrała aktorka Kamilla Baar, natomiast  autorem pomysłu kreatywnego i reżyserem filmów jest Błażej Baar.

Za projekt po stronie Auto Fus Group  odpowiadali Maksymilian Fus, luxury brands manager oraz Paweł Tatur, head of marketing Auto Fus Group.

- To jeden, ale jednocześnie trzy filmy - powiedział Paweł Tatur. “Każdy może być równie dobrze pokazywany oddzielnie jako reklama jednej marki. Chociaż nam najbardziej odpowiada pokazywanie pełnego portfolio tego, co najlepsze w brytyjskiej motoryzacji - dodaje.

- Realizacja i praca z siostrą na planie była doskonałą przygodą i świetną zabawą  a upragniony efekt osiągnęliśmy dzięki doskonałemu przygotowaniu i wspaniałej ekipie – powiedział Błażej Baar.

Akcja ruszyła 15 grudnia w internecie, dzień później zobaczą ją widzowie Multikin w całej Polsce. Serię filmów promujących luksusowe marki z portfolio Auto Fus Group  wyprodukował dom produkcyjny Highnoon.

Dołącz do dyskusji: Kamilla Baar w reklamie polskiego dealera aut Rolls-Royce, Aston Martin, McLaren

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Skoro takie marki muszą się reklamować to wyraźny sygnał, że w kryzysie bogaci stają się jeszcze bogatsi, a biedni jeszcze biedniejsi.
0 0
odpowiedź
User
wujek Staszek
tam był montażysta czy maszyna losująca?
0 0
odpowiedź
User
Chyba
Już nawet drogie marki muszą robić reklamy, żeby opchnąć ludziom auta spalinowe, tak? Skoro ich stać, ok. Kto kupi, niech płacze i tankuje.
0 0
odpowiedź