JURY Cannes Lions Festival 2004
Organizatorzy Cannes Lions Advertising Festival ogłosili skład Jury Festiwalowego 2004
Organizatorzy Cannes Lions Advertising Festival ogłosili skład Jury Festiwalowego 2004 w kategoriach: FILM, OUTDOOR&PRESS, CYBER LIONS MEDIA LIONS ORAZ LIONS DIRECT.
W związku ze wzrastającą rolą reklamodawców w obszarze coraz bardziej zdywersyfikowanych mediów po raz pierwszy w historii festiwalu REKLAMODAWCY są reprezentowani w MEDIA JURY: Hewlett Packard, IKEA oraz Procter & Gamble.
Przewodniczącym Jury Filmowego oraz OUTDOOR&PRESS Jury bedzie Piyush Pandey; Cyber Lions Jury zbierać sie bedzie pod przewodnictwem Bob'a Greenberg'a; Howard Draft przewodzi Lions Direct Jury a Media Lions oddane będzie Alexanderowi Schmidt-Vogel.
Zwycięzcy kategorii Direct Marketing and Media zbiorą się na Gali we wtorek 22go czerwca. W Outdoor, Press and Interactive zwycięzcy zostaną nagrodzeni podczas Gali w środę 23go czerwca a zwycięzcy w Filmie uhonorowani zostaną na Gali w sobotę 26go czerwca 2004.
Dołącz do dyskusji: JURY Cannes Lions Festival 2004