Juliusz Kornaszewski po 5 latach odchodzi z Intela, wraca do swojej agencji Mindspot
Juliusz Kornaszewski, który odpowiadał za PR Intela w regionie CEE po pięciu latach pracy dochodzi z firmy. Zanim trafił do Intela prowadził agencję PR-ową Mindspot, a teraz zamierza wrócić do kierowania własnym biznesem. Wcześniej był dziennikarzem w grupie IDG.
Juliusz Kornaszewski przez 5 lat pełnił funkcję PR managera Intela w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Przez ostatnie dwa lata zajmował się również marketingiem B2B i szeroko pojętą komunikacją marketingową, w tym współpracą z influencerami (PR-em konsumenckim od 1,5 roku zajmuje się Paweł Magdziarz).
Zanim trafił do polskiego oddziału technologicznego giganta, prowadził agencję PR-ową Mindspot. W latach 2000-2010 był dziennikarzem technologicznym w grupie IDG, w tym zastępcą redaktora naczelnego „PC World”.
- W ciągu pięciu lat w dużej korporacji można zebrać wiele cennych doświadczeń, poznać środowisko w jakiej ona funkcjonuje i zrealizować sporo fajnych projektów. Zanim przyszedłem do Intela prowadziłem własny biznes, więc wiem, jakie to daje możliwości, i zdecydowałem się znów poświęcić się własnej agencji - mówi Kornaszewski w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl.
Juliusz Kornaszewski znów będzie zarządzał agencją Mindspot. Jak informuje, chce przeformułować sposób, w jaki działa fima. Obecnie zajmuje się głównie świadczeniem usług z zakresu public relations i mediów społecznościowych. W przyszłości ma rozszerzyć swój profil o influencer marketing, marketing B2B oraz pomagać w prowadzeniu działań komunikacji marketingowej spółkom z branży nowych technologii, w tym firmom tworzącym rozwiązania w oparciu o sztuczną inteligencję czy internet rzeczy.
- Ludzie w korporacjach mają mnóstwo fajnych pomysłów, ale korporacyjna biurokracja czasami ogranicza im możliwości działania. Czasami brakuje też po prostu czasu. Chcemy pomagać firmom przygotowując dla nich kompleksowe rozwiązania komunikacji marketingowej, realizując konkretne działania i dowożąc wyniki - mówi Kornaszewski.
W okresie, w którym Kornaszewski kierował działaniami PR Intela, firma jako jedna z pierwszych w Polsce zaczęła prowadzić działania z influencerami (m.in. w ramach kampanii ultrabooków z procesorami Intela w 2012 roku) oraz zainwestowała w sponsoring turnieju e-sportu Intel Extreme Masters. Ostatnia edycja IEM w Katowicach zgromadziła 100 tys. uczestników, a zasięg social mediowy imprezy przekroczył 360 mln. odbiorców.
Intel jeszcze nie ogłosił, kto zastąpi Kornaszewskiego na stanowisku PR managera regionu w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
Dołącz do dyskusji: Juliusz Kornaszewski po 5 latach odchodzi z Intela, wraca do swojej agencji Mindspot