Joanna Kulig i Jeanne Damas tańczą w nowej odsłonie kampanii Reserved
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej, promującej najnowszą kolekcję marki Reserved (LPP). Głównymi bohaterkami spotu "Call for Dance" zostały aktorka Joanna Kulig i francuska influencerka Jeanne Damas.
Kampania Reserved ruszyła w pierwszych dniach września. Jej hasło "I Can Boogie" nawiązuje stylistyką do lat 60. i 70., w rolach głównych znajdują się bohaterki, które mają "biust i talię". W premierowej, musicalowej odsłonie, aktorka Joanna Kulig i francuska influencerka Jeanne Damas śpiewały hit "I can Boogie".
W drugiej etiudzie, "Call for Dance", przenosimy się do centrum Warszawy, do zabytkowego budynku głównego gmachu Politechniki Warszawskiej. Tam bohaterki wykonują spontaniczny, radosny taniec. W tle słychać francuską piosenkę zespołu Polo & Pan „Coeur D’artichaut”. Spot można oglądać w internecie.
Film koresponduje ze stylem retro, który zobaczymy w nowej kolekcji Reserved. Jest duża krata na płaszczu z dużym kołnierzem, duże guziki żakietu i spódnicy, duże oprawki okularów przeciwsłonecznych i duże ozdobne klamry przy butach. Dla równowagi, wprowadzono miniaturowe akcesoria.
W ramach kampanii zostaną opublikowane łącznie trzy mini-etiudy. Premiera ostatniej 27 września. Produkcją reklamy zajęła się Warsaw Creatives. Spoty wyreżyserował Gordon von Steiner, za zdjęcia odpowiada Stuart Winecoff.
Dołącz do dyskusji: Joanna Kulig i Jeanne Damas tańczą w nowej odsłonie kampanii Reserved