Jessica Grabowska na czele działu social media agencji Olive Media
Jessica Grabowska z początkiem listopada awansowała na team leadera w agencji Olive Media, do tej pory była senior social media managerem.
Grabowska na nowym stanowisku będzie nadal odpowiadać za kluczowych klientów agencji, ale również za zarządzanie 5-osobowym zespołem.
Z agencją związana od 4 lat, specjalizuje się w obszarach social media, content marketing, performance marketing i KOL’s relations. Ma doświadczenie w planowaniu i realizacji strategii komunikacji produktowej - zwłaszcza dla branż kosmetycznej, technologicznej, w tym NFT / metaverse. Z zespołem Olive media tworzyła m.in. globalną strategię dla 13 rynków IPF Group (właściciel Provident Polska), odpowiadała za digitalową kampanię Polskiej Organizacji Turystycznej, promującą turystykę w duchu slow na rynku austriackim i szwajcarskim i kampanię Komisji Europejskiej.
Z branżą social media jest związana od 2015 roku. Wcześniej zdobywała doświadczenie w branży content marketingowej jako twórca treści, fotograf. Jest absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim, uczestniczyła w programie partnerskim na Soongsil University w Seulu.
Dołącz do dyskusji: Jessica Grabowska na czele działu social media agencji Olive Media