Jesienna kampania Radiostacji z lizakiem
Hasło 'Radiostacja: czarne hity, danceowe bity' i wizerunek dwóch osób liżących pomarańczowego lizaka, a w środku regionalna częstotliwość.
Tak wygląda jesienna kampania „Radiostacji”.
Kampania obejmuje nośniki outdoorowe wszędzie tam gdzie nadaje „Radiostacja”: Gdańsk 92,0, Gdynia 101,1, Kraków 93,7, Łódź 104,5, Olsztyn 91,9, Poznań 101,6, Rzeszów 96,4, Warszawa 101,5, Wrocław 106,9, Zielona Góra 92,9 oraz plakaty w szkołach średnich.
Obecna jest również w prasie m.in. „Playboy”, Cosmopolitan”, a także w internecie: Onet.pl, Wirtualna Polska oraz w portalach młodzieżowych Pora i Aktivist.
Kreację przygotowała agencja Wizard, media zaplanowała agencja ZenithOptimedia.
Udział w rynku ogólnopolskim „Radiostacji” wynosi 0,9 proc. (VI-VIII 2006, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).
Dołącz do dyskusji: Jesienna kampania Radiostacji z lizakiem