Javier Campopiano globalnym partnerem kreatywnym w Grey
Javier Campopiano awansował na nowo utworzone stanowisko globalnego partnera kreatywnego w agencji reklamowej Grey. Jest odpowiedzialny za nadzorowanie kreacji w agencji w Europie i Azji.
Javier Campopiano będzie podlegał Johnowi Patroulisowi, ogólnoświatowemu dyrektorowi kreatywnemu Grey. Przyjmie również nową rolę, kierując kreacją w ramach globalnego zadania w holdingu WPP, do którego należy agencja. Campopiano będzie ściśle współpracować z Patroulisem i Robem Reilly, globalnym szefem kreatywnym WPP . Będzie pracować w nowym Borderless Studio w Madrycie.
Campopiano dołączył do Greya w 2019 roku jako dyrektor kreatywny na Europę. Pod jego kierownictwem agencja wyprodukowała kampanie m.in. dla Volvo, Pringles, Carlsberg i Procter & Gamble.
Dołącz do dyskusji: Javier Campopiano globalnym partnerem kreatywnym w Grey