„Jasna strona orzeźwienia” reklamuje Lipton Ice Tea z nowym logo i butelką (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa napoju Lipton Ice Tea (produkowanego przez PepsiCo) wspierająca jego zmienioną identyfikację wizualną. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB, Adam&Eve DDB, Gutenberg, PHD Media Direction, Digital One, Pink Pepper Media, Ewesa i Questia.
W nowym logotypie Lipton Ice Tea nadal najważniejszymi elementami są cytryna i czerwona plakietka z nazwą Litpon. Natomiast nazwa Ice Tea jest zapisana na niebiesko, pojawiły się też inne elementy w tym kolorze, które mają symbolizować orzeźwienie zapewniane przez ten napój.
Jednocześnie wprowadzono do sprzedaży nowe butelki Lipton Ice Tea, o bardziej poręcznym kształcie i zmodyfikowanej etykiecie.
Zmienioną identyfikację zaprojektowały agencje Gutenberg i DDB.
Prezentująca nowy wizerunek marki kampania reklamowa rozpoczęła się 21 kwietnia pod hasłem „Jasna strona orzeźwienia”. Reklamy przekonują, że pijąc Lipton Ice Tea można rzucić wyzwanie rutynie i spojrzeć na świat w nowy, inspirujący sposób, oraz informują, że napój zawiera mniej cukru niż inne słodzone napoje gazowane i niegazowane.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet (m.in. portale społecznościowe i serwisy wideo), punkty sprzedaży (materiały POS) oraz samplingi i eventy.
Koncepcję strategiczną kampanii opracowała agencja DDB, spot telewizyjny przygotowała Adam&Eve DDB, a jego adaptacją na polski rynek zajęła się agencja Gutenberg. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, za działania w internecie - agencja Digital One, a materiały POS przygotowało Pink Pepper Media. Organizacją eventów zajmuje się agencja Ewesa, natomiast działania public relations realizuje agencja Questia.
Dołącz do dyskusji: „Jasna strona orzeźwienia” reklamuje Lipton Ice Tea z nowym logo i butelką (wideo)