SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jarosław Piwko nowym szefem biura reklamy wydawcy “W Sieci”

Jarosław Piwko został nowym dyrektorem biura reklamy Fratrii, wydawcy m.in. tygodnika “W Sieci” i portalu wPolityce.pl. Zastąpił Michała Staszewskiego, który pozostaje w biurze reklamy. 

- To naturalne, że za projektami uruchamianymi przez Fratrię muszą stanąć realne przychody reklamowe, a biuro reklamy posiadające w portfolio zestaw tak atrakcyjnych tytułów ma ogromny potencjał - podkreśla Jarosław Piwko.

Piwko do sierpnia 2013 roku był dyrektorem sprzedaży i marketingu w firmie outdoorowej Jet Line, gdzie odpowiadał za pracę działu sprzedaży i nadzorował budowę zespołu regionalnych przedstawicieli handlowych. Wcześniej był szefem biur reklamy Infor Ekspert i „Rzeczpospolitej”.

Dotychczasowy szef biura reklamy Fratrii Michał Staszewski odpowiada teraz za analizy rynku, aktywności klientów i działania biura reklamy Fratrii. 

Od września dyrektorem wydawniczym Fratrii jest Maciej Wośko, dotąd redaktor zarządzający w Apelli, odpowiedzialny za projekty wydawnicze. W zespole wydawniczo-marketingowym wydawnictwa są też Katarzyna Marchewka, odpowiedzialna za projekty specjalne i Anna Bucholc, kierująca biurem marketingu.

Fratria jest wydawcą tygodnika “W Sieci”, miesięcznika “W Sieci Historii”, a także portali internetowych wPolityce.pl, wGospodarce.pl, wNas.pl i wSumie.pl. Od października br. w portfolio spółki jest również miesięcznik “Gazeta Bankowa” (dowiedz się więcej).

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem tygodnika „W Sieci” w sierpniu br. wyniosła 94 255 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Jarosław Piwko nowym szefem biura reklamy wydawcy “W Sieci”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hahaha
Liwko, Liwko, skocz po Piwko!
odpowiedź
User
A.Pelagia
Oby Fratria rosła w siłę, reklamy wpadały w Sieci a po fajrancie rodzina Sko(k)czyła na zimne Piwko.
odpowiedź
User
Ups!
Strasznie jątrzą w tym "w Sieci" Może w podtytule powinno być "tygodnik dla nienawidzących". Trudno dla tytułu o takim profilu pozyskać reklamodawców. A choć dotychczasowa sprzedaż egzemplarzowa wyglądała całkiem nieźle to po podwyżce do 5.90 zł może nie być już tak różowo. Tym bardziej, że i konkurencja podniosła ceny. A portfele nie z gumy i na wszystko nie wystarczy. Jedyna nadzieja w wyborach i reklamach Pisu. Ale oni mają swoje media a dodatkowo muszą "dokarmić" media Rydzyka. Trzymaj się Jarek, powodzenia, odważna decyzja.

odpowiedź