SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Japońscy internauci uwielbiają rozrywkowe serwisy

Prawie 74 procent japońskich internautów (45,7 miliona) odwiedziłow lutym bieżącego roku serwisy w kategorii 'Rozrywka', do którychnależą np. strony z klipami wideo, muzyką czy witryny stacjitelewizyjnych.

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że na tego typustronach spędzili oni niemal 15 procent całkowitego czasupoświęconego na surfowanie po sieci.

Najpopularniejszym serwisem w tej kategorii był należący doGoogle YouTube, który odwiedziło w lutym 21,7 miliona unikalnychużytkowników z Japonii. Na kolejnych miejscach znalazły się: SonyOnline (15,2 mln), iTunes Software (12,1 mln), Nicovideo.jp (11,2mln), Fuji Television Network (7,5 mln), Yahoo! Entertainment (7,4mln), Yahoo! Music (7 mln), Oricon (6,9 mln), Gyao.jp (6,2 mln),Yahoo! Movies (4,7 mln), TBS Group (4,6 mln), Yahoo! TV (4,5 mln),Veoh.com (4,4 mln), Nippon Television Network (4 mln), NHK.OR.jp(3,8 mln), Dailymotion.com (3,7 mln), WindowsMedia (3,5 mln),Pandora.tv (3,5 mln), CBS Interactive (3,4 mln) oraz TV-Asahi.co.jp(3,3 mln).

Z danych comScore wynika również, że na omawianych stronachjapońscy internauci spędzili w omawianym okresie średnio prawietrzy i pół godziny (201 minut na użytkownika). Spośród czołowychserwisów najwyższą średnią odnotowano tutaj w przypadkuNicovideo.jp (192,9 minuty) i YouTube (187 minut).

źródło: comScore

Dołącz do dyskusji: Japońscy internauci uwielbiają rozrywkowe serwisy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl