Japońscy internauci uwielbiają rozrywkowe serwisy
Prawie 74 procent japońskich internautów (45,7 miliona) odwiedziłow lutym bieżącego roku serwisy w kategorii 'Rozrywka', do którychnależą np. strony z klipami wideo, muzyką czy witryny stacjitelewizyjnych.
Z danych firmy badawczej comScore wynika, że na tego typustronach spędzili oni niemal 15 procent całkowitego czasupoświęconego na surfowanie po sieci.
Najpopularniejszym serwisem w tej kategorii był należący doGoogle YouTube, który odwiedziło w lutym 21,7 miliona unikalnychużytkowników z Japonii. Na kolejnych miejscach znalazły się: SonyOnline (15,2 mln), iTunes Software (12,1 mln), Nicovideo.jp (11,2mln), Fuji Television Network (7,5 mln), Yahoo! Entertainment (7,4mln), Yahoo! Music (7 mln), Oricon (6,9 mln), Gyao.jp (6,2 mln),Yahoo! Movies (4,7 mln), TBS Group (4,6 mln), Yahoo! TV (4,5 mln),Veoh.com (4,4 mln), Nippon Television Network (4 mln), NHK.OR.jp(3,8 mln), Dailymotion.com (3,7 mln), WindowsMedia (3,5 mln),Pandora.tv (3,5 mln), CBS Interactive (3,4 mln) oraz TV-Asahi.co.jp(3,3 mln).
Z danych comScore wynika również, że na omawianych stronachjapońscy internauci spędzili w omawianym okresie średnio prawietrzy i pół godziny (201 minut na użytkownika). Spośród czołowychserwisów najwyższą średnią odnotowano tutaj w przypadkuNicovideo.jp (192,9 minuty) i YouTube (187 minut).
źródło: comScore
Dołącz do dyskusji: Japońscy internauci uwielbiają rozrywkowe serwisy