Jakub Ogiński przeszedł z FoodCare do Grupy Aterima
Jakub Ogiński, ostatnio dyrektor marketingu kategorii napoje i woda w firmie FoodCare, do której należy m.in. marka Frugo odszedł z firmy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Został szefem marketingu w Grupie Aterima zajmującej się zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Jakub Ogiński

Jakub Ogiński dołączył do FoodCare w czerwcu 2018 roku. Odpowiadał tam za marketing takich marek jak Frugo czy woda Ostromecko, którą firma przejęła na początku 2018 roku.
Wcześniej Ogiński przez trzy lata pracował w Lotte Wedel jako group brand manager.
Ponadto przez 10 lat pracował w firmie Bahlsen, która jest właścicielem m.in. marek Hit i Krakuski. Pełnił tam kolejno funkcje junior brand managera, brand managera, senior brand managera.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Jakub Ogiński przeszedł z FoodCare do Grupy Aterima