Jakość połączeń głosowych kluczową sprawą dla użytkowników prepaid
Jakość połączeń jest najważniejszym czynnikiem przyczyniającym się do poziomu zadowolenia klienta korzystającego z oferty prepaid - wynika z badania firmy J.D. Power Associates pod nazwą '2007 U.S. Wireless Prepaid Customer Satisfaction Study'.
Jak donosi na swojej stronie internetowej eMarketer, na jakość połączeń w badaniu J.D. Power wskazało 24 procent respondentów.
Innymi ważnymi czynnikami okazały się: wizerunek firmy (19 procent), koszt usługi (17 procent), zarządzanie kontem (15 procent), początkowa aktywacja (11 procent), oferta (8 procent) oraz obsługa klienta (6 procent).
Z badania J.D. Power wynika także, że amerykańscy Użytkownicy prepaid wykonują miesięcznie średnio 218 minut połączeń, w porównaniu do 528 minut w przypadku korzystających z oferty postpaid.
Amerykanie kupują blisko 60 procent telefonów w ofercie prepaid w sklepach detalicznych. 1/4 zamawiana jest przez Internet.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Jakość połączeń głosowych kluczową sprawą dla użytkowników prepaid