SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Jaka to melodia?” z Norbim miała o 370 tys. widzów mniej niż z Robertem Janowskim

Teleturniej „Jaka to melodia?” z udziałem Norbiego w sezonie 2018/2019 oglądało średnio 1,49 mln widzów. Względem analogicznego okresu rok wcześniej, gdy program prowadził jeszcze Robert Janowski, jego widownia spadła o 370 tys. osób. TVP1 w czasie jego emisji była wiceliderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 65,38 mln zł.

Norbi w studiu "Jaka to melodia?", fot. TVP Norbi w studiu

Średnia widownia premierowych odcinków odświeżonego teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 1 września 2018 roku do 9 czerwca 2019 roku w TVP1 wyniosła 1,49 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 13,33 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,82 proc. w grupie 16-49 i 8,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 1 stycznia br. Śledziło go średnio 2,74 mln osób.

W analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 28 sierpnia 2017 roku do 8 czerwca 2018 roku) średnia widownia „Jaka to melodia?” wyniosła 1,86 mln osób. Przełożyło się to na 17,54 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 12,44 proc. w grupie 16-59. Oznacza to, że teleturniej stracił 370 tys. widzów.

TVP1 w czasie emisji programu prowadzonego przez Norbiego była wiceliderem rynku telewizyjnego. Na pierwszym miejscu uplasował się Polsat, nadający w tym paśmie gł. „Gliniarzy”, co dało tej stacji 14,82 proc. udziału. Trzeci był TVN (9,22 proc.; gł. „Szpital”), a tzw. „wielką czwórkę” zamyka TVP2 (gł. seriale zagraniczne; 8,21 proc).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka przegrała z TVN i Polsatem.

Wpływy reklamowe wokół emisji telenoweli w sezonie 2018/2019 wyniosły 65,38 mln zł. Dla porównania w poprzednim sezonie „Jaka to melodia?” z reklam zarobiła 44,60 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Od 10 czerwca telewizyjna Jedynka emituje powtórki teleturnieju (wyjątkowo w niedzielę, 16 czerwca br. stacja pokaże odcinek specjalny programu), a nowe odcinki pojawią się w jesiennej ramówce stacji.

„Jaka to melodia?” w nowej odsłonie, Norbi zastąpił Roberta Janowskiego

„Jaka to melodia?” jest obecna w TVP1 od 21 lat. Dotychczas gospodarzem programu był Robert Janowski, a realizacją zajmowała się firma Media Corporation.

Publiczny nadawca wraz z początkiem sezonu 2018/2019 zdecydował się odświeżyć teleturniej, na co nie chciał się zgodzić Janowski. Tym samym nowym gospodarzem programu został piosenkarz Norbert Dudziuk, szeroko znany jako Norbi.

„Jaka to melodia?” zyskała nową scenografię i oprawę graficzną. W wydaniach od poniedziałku do piątku biorą udział pojedynczy zawodnicy, w soboty odbywają się będą drużynowe bitwy na hity, natomiast w niedziele w muzycznych starciach widzowie mogą zobaczyć gości specjalnych.

Producentem wykonawczym programu jest teraz ZPR Media.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Dołącz do dyskusji: „Jaka to melodia?” z Norbim miała o 370 tys. widzów mniej niż z Robertem Janowskim

66 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bob
Mniej widzow ale kasy wiecej i to sie liczy
0 0
odpowiedź
User
white
a to dziwne, odcinki z Norbim są bardziej na luzie, prowadzący swobodny, przyjazny dla zawodników, całkiem dowcipny w przeciwieństwie do zarozumiałego bufona Janowskiego
0 0
odpowiedź
User
luki
Norbi... jakoś mnie te spadki nie dziwią... hehe
0 0
odpowiedź