SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jaka sprzedaż miesięcznika „Uroda Życia”? Oto pierwsze dane

Szacowana przez Edipresse Polska sprzedaż pierwszego numeru nowego miesięcznika „Uroda Życia” wyniosła ok. 75 tys. egz. - poinformowała portal Wirtualnemedia.pl Magdalena Modrzewska, dyrektor wydawnicza tytułu.

- To jest poziom, którego się spodziewaliśmy na tym rynku i jesteśmy zadowoleni z tego wyniku. Będziemy dalej inwestować w rozwój pisma oraz jego promocję - mówi w rozmowie z nami Modrzewska.

Pierwszy numer „Urody Życia” z Agatą Kuleszą na okładce ukazał się 10 października br. w cenie 7,99 zł i w nakładzie 230 tys. egz. Wsparty był kampanią promocyjną w telewizji, radiu, prasie, internecie, kinach czy punktach sprzedaży (działania potrwają w sumie kilka miesięcy i pochłoną łącznie 4,5 mln zł, więcej na ten temat).

Na konferencji prasowej w październiku br. przedstawiciele wydawcy mówili, że liczą, iż w dłuższym okresie sprzedaż ogółem „Urody Życia” wyniesie 80 tys. egz. Zazwyczaj jednak to pierwsze wydania nowych tytułów mają wyższą sprzedaż niż kolejne numery.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

- Segment, w którym jest „Uroda Życia”, różni się znacząco od segmentów, w których do tej pory launchowaliśmy pisma. Tam sięgaliśmy po takie narzędzia promocyjne jak cena. Tutaj działamy odmiennie i spodziewamy się większej stabilności sprzedaży - mówi Magdalena Modrzewska.

Drugie wydanie magazynu z Kingą Preis na okładce jest w sprzedaży od 7 listopada br. Ukazało się ono także w nakładzie 230 tys. egz.

„Uroda Życia” to skierowany do aktywnych kobiet powyżej 35. roku życia luksusowy miesięcznik. Są w nim wywiady z ciekawymi ludźmi, ludzkie historie, teksty psychologiczne, reportaże, a także materiały modowe, urodowe czy kulinarne. Redaktor naczelną pisma jest Anna Maruszeczko. Z tytułem współpracują m.in. Stanisława Celińska, Jacek Borcuch, Małgorzata Szumowska i Marzena Rogalska (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: Jaka sprzedaż miesięcznika „Uroda Życia”? Oto pierwsze dane

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anna Wintour
Pierwszy numer 75 tysięcy z kampanią reklamową wartą 4,5 mln, a dla dziennikarzy po 100 złotych. Studenci oczywiście pracują za darmo. Drugi 55 tysięcy, a dla dziennikarzy po 50 złotych. Trochę więcej dla kolgów i koleżanek. Trzeci 35, a dla dziennikarzy po 30 złotych. I tak coraz mniej.
0 0
odpowiedź
User
Beata
czy to już wszędzie takie grosze płacą??? Ratunku!!!!
0 0
odpowiedź
User
chodnik
-> Anna Wintour: dziesiąty grosz dla Jadzi niech se Jadzia wsadzi
0 0
odpowiedź