Jacek Szymczyk ad sales directorem w Discovery Networks
Jacek Szymczyk objął w Discovery Networks stanowisko ad sales directora na Europę Środkową. Zastąpił w tej funkcji Marcina Łukasiewicza, który zdecydował się na odejście z firmy.
Szymczyk będzie zarządzał całościowo sprzedażą czasu reklamowego i realizacją projektów specjalnych na rynkach Europy Środkowej, takich jak Polska, Węgry, Czechy i Słowacja, nadzorując pracę siedmioosobowego zespołu. Będzie podlegać bezpośrednio Olgierdowi Dobrzyńskiemu, country managerowi na Europę Środkową.
Jacek Szymczyk związany jest z Discovery Networks od ponad ośmiu lat. Ostatnio zajmował stanowisko brand partnership managera na Europę Środkową i Wschodnią, Bliski Wschód i Afrykę (nadawca szuka obecnie jego następcy). W tym czasie realizował projekty sprzedażowe dla klientów firmy i odpowiadał za niestandardowe rozwiązania reklamowe. Bezpośrednio nadzorował rynek węgierski w obszarze brand partnership.
Dołącz do dyskusji: Jacek Szymczyk ad sales directorem w Discovery Networks