„Ja też w Ciebie wierzę” w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli (wideo)
Startuje kampania marketingowa Coca-Coli związana z Bożym Narodzeniem. Akcję - opartą na piosence Elvisa Presleya i haśle „Ja też w Ciebie wierzę” - przygotowały firmy McCann Warsaw, Next, Starcom i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Bohaterami bożonarodzeniowej reklamy Coca-Coli są zwykli ludzie, którzy w codziennych sytuacjach okazują sobie życzliwość i przyjazne gesty. Wszystkich nastraja do tego Święty Mikołaj, który symbolicznie odpowiada za wytworzenie między nimi dobroci i ciepła. Towarzyszy temu piosenka Elvisa Presleya „Can’t help falling in love with you”.
Akcja przebiega pod hasłem „Ja też w Ciebie wierzę”. - Chcemy zachęcić wszystkich do wzajemnego okazywania i przekazywania życzliwości. Nie musi być to coś dużego. Liczy się fakt, że pragniemy komuś sprawić przyjemność. Niczym święty Mikołaj, który na te kilka chwil pozwala nam przejąć swoją rolę - opisuje przekaz kampanii Urszula Szymczyk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
Akcja reklamowa zaczyna się w najbliższą niedzielę i będzie prowadzona w telewizji (największe kanały) oraz internecie (m.in. social media). Ponadto do sprzedaży trafią butelki Coca-Coli ze świątecznymi etykietami.
Adaptacją globalnego spotu zajęła się agencja McCann Warsaw, aktywności w internecie realizuje agencja Next, media kupił dom mediowy Starcom, a za działania public relations odpowiada agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: „Ja też w Ciebie wierzę” w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli (wideo)
Bardzo fajna i wiarygodna :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
- kompleksowa i profesjonalna obsługa medialna dowolnego eventu
- realizacja z wielu kamer HD na telebimy, oraz ...
- transmisja internetowa /streaming na żywo/ ...na Smart TV, Tablety i smartphony
eventsmedia.pl