Iwona Guzowska i Dariusz Michalczewski w kampanii „Pięściarze bokserom i nie tylko” (wideo)
Ruszyła druga edycja kampanii społecznej "Pięściarze bokserom i nie tylko", której celem jest zwrócenie uwagi na problem nieludzkiego traktowania psów w Polsce. Twarzami akcji realizowanej przez agencję DEM’a Promotion Polska są Iwona Guzowska i Dariusz "Tiger" Michalczewski.
W ramach kampanii "Pięściarze bokserom i nie tylko" - podobnie jak w zeszłym roku - powstał charytatywny kalendarz, dzięki któremu zostaną zebrane fundusze na zakup karmy dla zwierząt w schroniskach.
Tym razem kalendarz jest dostępny w dwóch wersjach: na jednym znajduje się Iwona Guzowska, na drugim Dariusz Michalczewski, a towarzyszą im psy należące do "Tigera". Kalendarze można zakupić na portalu aukcyjnym Allegro.pl w cenie 10 zł.
Guzowska i Michalczewski będą rywalizować między sobą o to kto sprzeda więcej kalendarzy ze swoim wizerunkiem. Informacje o postępach kampanii będzie można znaleźć na blogu "Oczami Fifiego", który pełni funkcję oficjalnej strony akcji, a także na facebookowym profilu "Pięściarze bokserom i nie tylko".
Za realizację kampanii odpowiada DEM’a Promotion Polska. Pomysłodawcą i koordynatorem akcji jest Mirosław Milewski, prezes agencji.
W I edycję akcji "Pięściarze bokserom i nie tylko" zaangażowani byli m.in. Przemysław Saleta, Albert "Dragon" Sosnowski, Iwona Guzowska, Janusz Gortat, Łukasz "Angel" Maszczyk i Mariusz "Viking" Wach. Dwunastu sportowców sfotografowano w scenach, w których wcielali się w role dręczonych psów. Obecnie wspierają kampanię jako jej ambasadorowie.
Dołącz do dyskusji: Iwona Guzowska i Dariusz Michalczewski w kampanii „Pięściarze bokserom i nie tylko” (wideo)