IPG: spadek zysku i przychodu w III kw.
Holding reklamowy Interpublic Group (IPG) zakończył III kwartałbieżącego roku spadkiem zysku i przychodu.
Zysk netto IPG wyniósł w III kwartale 17,2 miliona dolarów, wporównaniu do 38,7 miliona dolarów w analogicznym okresie rokuubiegłego.
W tym samym czasie przychód holdingu, do którego należą takieagencje jak Universal McCann i Initiative, zmniejszył się o 18proc., do poziomu 1,42 miliarda dolarów.
Z kolei za pierwsze dziewięć miesięcy 2009 roku IPG zanotowałstratę netto w wysokości 35,8 miliona dolarów, wobec 56,7 milionadolarów zysku w tym samym okresie roku 2008. Przychód spadł oprawie 17 proc., do poziomu 4,22 miliarda dolarów.
Według dyrektora wykonawczego IPG Michaela Rotha, powyższespadki mają swoje źródło w globalnej recesji, gdyż na jej skutekwielu klientów holdingu zredukowało swoje nakłady na reklamę izrezygnowało z licznych projektów.
Dołącz do dyskusji: IPG: spadek zysku i przychodu w III kw.