SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internetowy program Tomasza Lisa z ponad 30 mln wyświetleń, każdy odcinek oglądany przez 25 minut

22 dotychczasowe odcinki programu Tomasza Lisa emitowane w serwisach Onet.pl, Newsweek.pl i VoD.pl zanotowały łącznie ponad 30 mln wyświetleń. Na VoD.pl każdy odcinek oglądano średnio przez ponad 25 minut.

Program „Tomasz Lis.” jest nadawany na żywo na Onet.pl i Newsweek.pl od końca lutego, zazwyczaj w poniedziałki o godz. 19:30. W sezonie wiosennym, zakończonym 18 lipca, pokazano 21 odcinków oraz odcinek specjalny poświęcony Brexitowi. Po emisji na żywo odcinki, trwające ok. 50 minut, są dostępne w serwisie VoD.pl.

Wszystkie odcinki zanotowały w sumie ponad 30 mln wyświetleń. Najpopularniejszy jest pierwszy (z udziałem Aleksandra Kwaśniewskiego i bp. Tadeusza Pieronka), który odtworzono ponad 2 mln razy. Drugi odcinek (gośćmi byli w nim Andrzej Olechowski i Garri Kasparow) miał 1,7 mln odtworzeń, trzeci (z Jerzym Stępniem i Dorotą Wellman) i ósmy (z ks. Kazimierzem Sowa, Ireneuszem Krzemińskim i Jackiem Poniedziałkiem) - po 1,4 mln.

Na VoD.pl każdy odcinek był oglądany przeciętnie przez ponad 25 minut.

Jak już informowaliśmy, emisje na żywo programu Tomasza Lisa notowały średnio 470 tys. odtworzeń.

Przedstawiciele Grupy Onet są zadowoleni z wyników oglądalności produkcji. - Premiera internetowego programu Tomasza Lisa była bezprecedensowym wydarzeniem na polskim rynku medialnym, a jak pokazują wyniki oglądalności pierwszego sezonu, program cieszy się dużą popularnością wśród internetowych użytkowników - komentuje Aleksander Kutela, prezes firmy. - Jednocześnie jest to najbardziej wymagająca seryjna produkcja jakiej się autorsko podjęliśmy. Efekt końcowy daje nam ogromną satysfakcję i potwierdza przyjęty kierunek w realizacji internetowych programów premium - dodaje Sabina Lipska, dyrektor wideo w Grupie Onet-RAS Polska.

Nowe odcinki programu Tomasza Lisa będą emitowane od początku września.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. strony Grupy Onet-RASP zanotowały 19,53 mln realnych użytkowników i 2,77 mld odsłon, a sam portal Onet.pl - 16,55 mln użytkowników i 2,06 mld odsłon.

Dołącz do dyskusji: Internetowy program Tomasza Lisa z ponad 30 mln wyświetleń, każdy odcinek oglądany przez 25 minut

47 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ton nadaje
Boski Tomku. Boski Kolonko w 3 miesiące miał łącznie więcej odsłon na samym yt, niż Ty na wiodącym portalu w Polsce. Może zaczniesz sprzedawać w Onecie dywany? Onet więcej na tym zarobi, niż na Twojej publicystyce.
odpowiedź
User
realista
Schodząc na chwilę na ziemię realia są takie, że siedzi se dwóch przytakujących sobie kolesi z jedynie słusznej linii politycznej na tanich krzesłach w jakimś badziewnym studiu, a tu nagle mega sukces pierwszego sezonu w internetach, gra o tron i wszystkie inne amerykańskie seriale daleko w tyle. Co za kretyni dają się nabierać na jakieś pseudo badania robione przez wydawce-producenta?
odpowiedź
User
Rych
A to ciekawe zestawienie, 1,4 mln odtworzeń (brak info ile z tego na vod.pl a ile wymuszone dla kazdego na stronie glownej onet.pl - pewnie 1,36 mlm na onecie a 40 tyś na vod) i do tego spytnie pokazane ze sredni czas ogladania to 25 min - ale tu podane malym drukie pm ze srednia jest tylko z vod.pl. Calosc sugeruje ze te 1,4 mln ludzi ogladalo srednio po 25 min. Prawda jest pewnie taka ze dla calosci srednia to pewnie cos kolo 1-3 min ale pokazanie tego byloby przyznaniem sie do wpychania ludziom tego formatu. Bo taka jest niestety prawda ze jest on wpychany na sile.
odpowiedź