Internetowe serwisy Purmo i Radson w nowej odsłonie
Serwisy internetowe międzynarodowej firmy Rettig ICC Group (światowego producenta grzejników Purmo i Radson) ruszyły w nowej odsłonie, która związana jest z jednoczesnym startem nowej, wizerunkowej kampanii promocyjnej Low Temperature Radiators.
Serwisy zostały przeprojektowane w zgodzie z wszystkimi wytycznymi, tak aby stanowiły spójny element wraz z innymi elementami nowej polityki wizerunkowej firmy i jej produktów.
Nowa odsłona została zaprojektowana tak aby zapewnić większą funkcjonalność interfejsu poprzez dodanie alternatywnych do standardowej struktury hierarchii poruszania się po serwisie, funkcjonalności filtrowania treści. Istotna modernizacja miała miejsce w bazowym zaprojektowaniu nowego interfejsu graficznego z uwzględnieniem praktyk w zakresie SEO.
Przebudowa wraz z odświeżeniem wizualnym uwzględnia również efekty badań web usability, przeprowadzonych przez firmę WebService.
Za kompleksowe wykonanie i wdrożenie międzynarodowego portalu dla marek Purmo i Radson w 22 wersjach językowych po raz trzeci w historii jest odpowiedzialny Software House WebService.
Dołącz do dyskusji: Internetowe serwisy Purmo i Radson w nowej odsłonie