Interia reklamuje odświeżony Świat Seriali
Interia.pl wprowadziła nowe treści i funkcjonalności w swoim serwisie swiatseriali.pl. Odświeżona witryna jest reklamowana w prasie, radiu i internecie.
W serwisie swiatseriali.pl, który Interia.pl uruchomiła pod koniec ubiegłego roku (więcej), dodane zostały nowe opcje społecznościowe. I tak na stronie głównej wortalu pojawiało się okienko „Aktywność fanów”, w którym każdy internauta może dowiedzieć się m.in. o wątkach, komentarzach i ocenach dodanych podczas korzystania przez niego ze strony. Ponadto w serwisie rozbudowano wyszukiwarkę, która obejmuje zarówno materiały redakcyjne, jak i fora. Dodano też zakładkę „Gwiazdy” poświęconą ulubionym aktorkom i aktorom serialowym, ranking najpopularniejszych produkcji telewizyjnych oparty na ocenach internautów oraz serialowy program TV z opisami poszczególnych odcinków.
Nową wersję serwisu wspierają działania reklamowe prowadzone w radiu (RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic), prasie („Film”, „Tele Tydzień”, „Tele Świat”, „Kurier TV”, „TV14”, „Świat Kobiety”, „Z życia wzięte”, „Sukcesy i porażki”) oraz internecie (serwisy IDG, Mediarun, Wirtualnemedia, Film, Dlaczego; autopromocja na stronach Grupy Interia.pl).
Kampania została w całości przygotowana przez zespół Interia.pl.
Dołącz do dyskusji: Interia reklamuje odświeżony Świat Seriali