Inteligo na zimę
Agencja Interaktywna OS3 multimedia przygotowała dla Inteligo kolejny, tym razem zimowy serwis internetowy
Strona www.inteligo.pl/zima przypomina, że takie czynności jak wybór prezentów świątecznych czy zakup ubezpieczenia przed wyjazdem narciarskim można wykonać bardzo szybko i wygodnie wprost ze strony WWW. Celem serwisu jest też zachęcenie internautów do korzystania z kart Inteligo Visa Electron przy wykonywaniu transakcji bezgotówkowych.
- Rozumiemy, że potrzeby naszych odbiorców zmieniają się w zależności od sezonu i okoliczności. Z naszą pomocą można nie wychodząc z domu kupić prezenty dla bliskich, wysłać znajomym kartkę świąteczna czy załatwić ubezpieczenie na zimowy wyjazd - mówi Artur Więckowski, Dyrektor Działu Marketingu Inteligo Financial Services S.A.
Z okazji świąt Bożego Narodzenia Inteligo przygotował niespodzianki dla swoich klientów. W serwisie ogłoszony został konkurs, w którym można wygrać samochód osobowy Toyota Corolla Verso, zestaw kina domowego Sony czy budzik cyfrowy Visa. W konkursie biorą udział wszyscy, którzy do końca grudnia skorzystają z dowolnej karty Inteligo Visa Electron. Ponadto pierwsze 1000 osób, które dokona transakcji bezgotówkowych łącznie na kwotę powyżej 1000 zł. otrzyma oryginalne kalendarze osobiste na 2005 rok.
- Internet to nie tylko medium. To nowa rzeczywistość. Coraz więcej aktywności życiowych prowadzonych jest w Internecie lub za jego pomocą. Dlatego wiele firm decyduje się na wprowadzanie elementów związanych z porą roku lub nadchodzącymi świętami. Takie działanie wzmacnia relacje z klientami i buduje poczucie bliskości między firmą a jej klientami - twierdzi Marcin Maj, Client Service Director OS3 multimedia.
Serwis kierowany jest do aktywnych posiadaczy konta, którzy korzystają z transakcji bezgotówkowych i szukają wygodnych rozwiązań pozwalających zaoszczędzić czas spędzany na załatwianiu wielu formalności. W akcji promującej zimową stronę Inteligo zastosowano mailing do klientów.
Dołącz do dyskusji: Inteligo na zimę