Integral Ad Science i DoubleVerify partnerami pomiarowymi Netflix
Netflix wybrała firmy DoubleVerify i Integral Ad Science jako swoich partnerów pomiarowych przed uruchomieniem reklam na swojej platformie, zapowiadanych na przyszły miesiąc.

Netflix zawarł umowę z dwiema zewnętrznymi firmami pomiarowymi, aby zapewnić reklamodawców, że może w zakresie emisji reklam oferować standardy branżowe.
Netflix szykuje się do zaprezentowania swojego produktu reklamowego we współpracy z partnerem technologicznym Microsoft. Współpraca z DoubleVerify i Integral Ad Science ma służyć do m.in. informowania reklamodawców, gdzie będą wyświetlane ich reklamy.
Zarówno DoubleVerify, jak i Integral Ad Science mierzą głównie to, kiedy reklama jest wyświetlana, i stosują zabezpieczenia przed oszustwami.
Reklamodawcy nadal będą potrzebować dodatkowych partnerów pomiarowych, aby śledzić kampanię Netflix aż do konwersji.
Zdaniem ekspertów ta umowa powinna uspokoić reklamodawców, którzy kwestionują kosztowny CMP Netflixa o wartości 65 dolarów, nie mogąc zaoferować podstawowych parametrów reklamowych.
Dołącz do dyskusji: Integral Ad Science i DoubleVerify partnerami pomiarowymi Netflix