Historie pracowników w nowej wizerunkowej kampanii ,,Nasz Danone jest dla Ciebie” (wideo)
Grupa spółek Danone: Danone, Nutricia i Żywiec Zdrój wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. Kreację przygotowała agencja Uszka w barszczu.
Hasło przewodnie kampanii „Nasz Danone jest dla Ciebie” ma podkreślać osobisty stosunek pracowników do firmy oraz ich ogromną otwartość.
Nowy spot portretuje pięć zróżnicowanych osobowości, które łączy to, że w pracy pozostają wierni wartościom, jakie cenią również w życiu prywatnym. Są to historie Ireny, Zuzy, Agnieszki, Jacka i Sebastiana.
Każda z tych osób opowiada o wartościach, którymi kieruje się w życiu, a także wskazuje, jak te wartości – w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem – przekładają się na codzienną pracę.
Celem pierwszej wspólnej kampanii wizerunkowej, było przede wszystkim zbudowanie świadomości nt. grupy spółek Danone jako pracodawcy i zaprezentowanie kandydatom szerokich możliwości rozwoju zawodowego w zróżnicowanym środowisku biznesowym.
Grupę spółek Danone w Polsce tworzy zespół ponad 3000 osób, pracujących w ramach trzech kategorii rynkowych: produkty mleczne i pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój) oraz żywienie specjalistyczne, na które składa się żywność dla niemowląt i małych dzieci oraz żywienie medyczne (Nutricia).
- Naszą siłą są wartości i wyzwania biznesowe, które stwarzają wyjątkowe możliwości rozwoju zawodowego dla naszych pracowników. Stawiamy na różnorodność, dlatego do Danone zapraszamy ludzi o ciekawych doświadczeniach, osobowościach i potrzebach zawodowych. To właśnie podkreślamy w nowej kampanii - mówi Magda Dybska-Tabor, dyrektor HR dla grupy spółek Danone w Polsce, krajach bałtyckich i krajach nordyckich. - Niezwykła otwartość pracowników pozwoliła nam oprzeć kampanię na autentycznych historiach i osobistych wypowiedziach, dzięki czemu przedstawiamy jaki naprawdę jest Danone i jak wyjątkowych ludzi można tu spotkać. Kampania mówi również o tym, że choć każdy z nas ma różne doświadczenia, motywacje i marzenia, to łączy nas niespotykane poczucie odpowiedzialności - zarówno za siebie, jak i za środowisko - dodaje Magda Dybska-Tabor.
Spot z udziałem pracowników emitowany jest na YouTube. Działania komunikacyjne prowadzone są również na oficjalnych profilach Danone – na Facebooku (PracawGrupieDanone) i Linkedin (Danone).
Kampania przygotowana została przez wewnętrzny zespół Danone odpowiedzialny za budowanie wizerunku pracodawcy. Za kreację odpowiada agencja kreatywnej komunikacji - Uszka w barszczu.
W ostatnich dniach także inne firmy rozpoczęły kampanie reklamowe z udziałem swoich pracowników. Lidl promując się jako atrakcyjny pracodawca przedstawia "Tysiące pracowników, tysiące historii". . Z kolei firma deweloperska z Trójmiasta przekonuje, że "Inpro buduje dla Ciebie".
Dołącz do dyskusji: Historie pracowników w nowej wizerunkowej kampanii ,,Nasz Danone jest dla Ciebie” (wideo)