HBO pokaże początek wojny w Iraku
Stacja HBO wyemituje na swojej antenie mini-serial "Generation Kill: Czas wojny". Produkcja pokazuje pierwsze 40 dni operacji wojskowej w Iraku w 2003 roku widziane oczyma żołnierzy elitarnego Pierwszego Batalionu Zwiadowczego. Serialowi towarzyszy kampania reklamowa.
Siedmiodocinkowa produkcja powstała na podstawie bestsellerowej powieści Evana Wrighta, korespondenta magazynu "Rolling Stone", który obserwował początek amerykańskiej interwencji w Iraku.
Premierowe odcinki "Generation Kill: Czas wojny" będzie można oglądać od 25 listopada w każdy wtorek o godz. 20.10 w HBO. Pierwsze dwa epizody zostaną wyemitowane tego samego dnia, pozostałe pięć odcinków już pojedynczo. Powtórki będą pokazywane w czwartki o godz. 22.00 oraz w niedziele około północy w HBO2.
Produkcji towarzyszy autopromocja na antenie HBO. Serial promowany jest także w innych stacjach telewizyjnych (AXN, Discovery Channel, TVN 24), radiu (RMF FM, Radio Zet, Trójka, Tok FM), TV guide'ach, prasie opiniotwórczej i wojskowej oraz w internecie (Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl i WP.pl).
HBO Polska przygotowało kreację kampanii we własnym zakresie, a media zaplanował dom mediowy OMD Macroscope. Kampania rozpoczęła się 17 listopada i potrwa do 25 listopada.
Dołącz do dyskusji: HBO pokaże początek wojny w Iraku