Havas Media wygrywa przetarg na obsługę Red Bulla
Agencja Havas Media zwyciężyła w regionalnym przetargu na obsługę mediową marki napojów energetycznych Red Bull. Oznacza to, że brand wraca do współpracy z agencją po ponad rocznej przerwie, w czasie której obsługiwany był przez Mindshare (GroupM/WPP).
Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu na kompleksowe planowanie i zakup mediów marki Red Bull. Przetarg prowadzony był regionalnie i obejmował obsługę mediową na dziewięciu rynkach regionu CEE/CIS i krajów bałtyckich.
Po dokładnym przeanalizowaniu wszystkich ofert, przedstawiciele Red Bull zdecydowali się na kontynuację współpracy na rynku litewskim, łotewskim i estońskim oraz rozpoczęcie jej na kolejnych sześciu – w Polsce, Bułgarii, Grecji, Gruzji, Azerbejdżanie i Kazachstanie.
Za prowadzenie przetargu odpowiedzialny był polski oddział Havas Media i Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media. Klienta obsługiwać będzie zespół Beaty Orkwiszewskiej, business unit managing partner w Havas Media.
Obsługa mediowa Red Bull przez Havas Media rozpoczęła się w 2007 r. i trwała nieprzerwanie do grudnia 2019 r. Wtedy w wyniku przetargu budżet mediowy marki przejęła agencja Mindshare (GroupM/WPP).
Dzięki wygranej Red Bull wraca do Havas Media po blisko dwóch latach, a współpraca obejmie kompleksowe planowanie, optymalizację i zakup wszystkich mediów.
Dołącz do dyskusji: Havas Media wygrywa przetarg na obsługę Red Bulla