Havas Media dla Banku BGŻ BNP Paribas w mediach pozainternetowych
Dom mediowy Havas Media będzie odpowiadać za kompleksową obsługę mediową Banku BGŻ BNP Paribas w zakresie komunikacji pozainternetowej. Wcześniej obsługiwał w tym obszerze BNP Paribas.
Havas Media pozyskał to zlecenie w przetargu, w którym uczestniczyły jeszcze trzy domy mediowe (ich nazwy nie zostały ujawnione).
- Havas Media wykazał się wiedzą i doświadczeniem w kategorii finansowej, planując ciekawe, niestandardowe rozwiązania w odpowiedzi na nasz brief. Dodatkowo przedstawił szereg analiz i wniosków oraz zaprezentowało ciekawe badania. Agencja wykazała się kreatywnością, dlatego wiążemy duże nadzieje na ich wsparcie w kampanii launchującej nową markę oraz w kolejnych ambitnych działaniach banku. Dodatkowo oferta cenowa Havas była konkurencyjna - uzasadniła rozstrzygnięcie przetargu Małgorzata Nycz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej i strategii marki w BGŻ BNP Paribas.
Havas Media współpracuje z BNP Paribas Bankiem Polskim od maja 2011 roku, a od teraz będzie obsługiwać Bank BGŻ BNP Paribas powstały z połączenia BGŻ i BNP Paribas. BGŻ wcześniej pracował z domem mediowym Initiative.
Za obsługę reklamową nowego banku odpowiada agencja Publicis Poland.
Dołącz do dyskusji: Havas Media dla Banku BGŻ BNP Paribas w mediach pozainternetowych