Grzegorz Esz odchodzi z UPC Polska
Grzegorz Esz, członek zarządu sieci kablowej UPC Polska odpowiedzialny za marketing, po dwóch latach pracy, zdecydował się na odejście z firmy.
Spółka UPC Polska nie komentuje tej decyzji, a z Grzegorzem Eszem nie udało nam się wczoraj skontaktować.
Do czasu powołania nowej osoby na miejsce Esza, obszar marketingu i rozwoju produktów w firmie podlegać będzie bezpośrednio Ramiro Lafarga, prezesowi UPC.
Grzegorz Esz w UPC Polska rozpoczął pracę w listopadzie 2012 roku, stając na czele nowo powstałego pionu marketingu. Wcześniej był dyrektorem ds. komercyjnych i członkiem zarządu Netii. W przeszłości pracował w Supernova Capital, gdzie zajmował się projektami telekomunikacyjnymi i medialnymi, w Polskiej Telefonii Cyfrowej, w TDC Internet Polska oraz w MTC (rosyjskim operatorze komórkowym), gdzie pełnił funkcję wiceprezesa i CMO na pięć krajów.
Sieć UPC Polska na koniec września br. obsługiwała 1 420 600 klientów (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Esz odchodzi z UPC Polska