Grupa Interia.pl zmodyfikowała serwis Okazjum.pl
Serwis Okazjum.pl z gazetkami i katalogami sieci handlowych, przejęty dwa miesiące temu przez Grupę Interia.pl, został uruchomiony w zmienionej wersji.
Okazjum.pl zyskało nową szatę graficzną oraz system wyszukiwania treści. Witryna została zoptymalizowana pod kątem szybkości działania i wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Ponadto prezentowane są treści poradnikowe dotyczące funkcjonowania gospodarstwa domowego, które znajdują się w osobnym dziale.
- Bardziej przyjazna dla użytkowników szata graficzna oraz lepsza ekspozycja popularnych funkcji serwisu stanową zapowiedź kolejnych nowości od Okazjum, w tym również zbliżającej się premiery długo oczekiwanej aplikacji mobilnej - zapowiada Karol Kamiński, product manager sieci AdRetail należącej do Grupy Interia.pl.
Interia kupiła Okazjum.pl na początku października br. od założycieli serwisu i funduszu ze SpeedUp Venture Capital Group.
We wrześniu br. Okazjum.pl zanotowało 762,7 tys. realnych użytkowników i 23,4 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).
Dołącz do dyskusji: Grupa Interia.pl zmodyfikowała serwis Okazjum.pl