Granula, Saletrzanka i Canwilek brand heroes Anwilu
Włocławska spółka chemiczna Anwil, należąca do Grupy Orlen, opracowała serię edukacyjnych bajek dla dzieci. Ich narratorami są „Granulki” - animowane postacie, które jednocześnie stają się tzw. „brand heroes” i będą wykorzystywane w szerszej komunikacji marketingowej.
Nowi bohaterowie Anwilu to przyjaciele - Ula Granula, Anka Saletrzanka oraz Canwilek. Każde z nich symbolizuje jeden z nawozów azotowych, znajdujących się w ofercie spółki tj.: saletra amonowa i dwa rodzaje saletrzaków Canwil.
- Stworzenie postaci jako nośnika wartości i cech charakterystycznych dla marki to duże wyzwanie. Taki bohater powinien być nie tylko wiarygodny i spójny z wizerunkiem firmy, ale musi także wyróżniać się na tle pozostałych „brand heroes”. Mamy przekonanie, że nasze „Granulki” takie właśnie są. Wykorzystanie animowanych postaci w edukacyjnych bajkach dla dzieci to dopiero początek aktywności marketingowych, w które będą one angażowane. Zakładamy, że pojawią się w komunikacji kierowanej do najmłodszych (np. w postaci maskotek czy jako bohaterowie kolorowanek), ale również w materiałach tematycznych - rolniczych, jako narratorzy wyjaśniający bardziej skomplikowane procesy czy zjawiska przyrodnicze - powiedziała Elżbieta Jabłońska, zastępca dyrektora obszaru komunikacji, marketingu i sponsoringu w Anwilu.
Seria edukacyjnych bajek od Anwilu nosi tytuł „Przygody Granulek”. Ich pierwsza misja to bioróżnorodność. Granulki poznajemy zaraz po tym jak przeprowadziły się z miasta na wieś. Mają głowy pełne pomysłów na kolejne uprawy, jednak jak się okazuje, to wcale nie jest takie proste. Głównym przesłaniem pierwszych czterech odcinków jest edukacja ekologiczna dzieci w zakresie ochrony środowiska, bioróżnorodności oraz poszanowania życia owadów, ptaków i zwierząt.
Spółka zapowiada kontynuację przygód Granulek i kolejne działania marketingowe z ich udziałem.
Dołącz do dyskusji: Granula, Saletrzanka i Canwilek brand heroes Anwilu